مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: طرح نظارت بر بازار ویژه ایام نوروز برای صیانت از حقوق مصرف کنندگان در استان در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ محمود احمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: مرحله اول این طرح تا ۲۹ اسفند ادامه دارد.

به گفته احمدی، مرحله دوم طرح نظارت بر بازار از یکم فروردین آغاز می‌شود و تا پانزدهم این ماه ادامه خواهد داشت.

وی ، مقابله با روند افزایش تخلفات احتمالی و ایجاد تعادل در بازار را از اهداف برگزاری این طرح بیان کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: در اجرای این طرح کارکنان کشیک در ایام غیر تعطیل علاوه بر ساعت کار اداری، از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه و در ایام تعطیل از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۳ علاوه بر حضور و نظارت در سطح بازار آماده دریافت و پیگیری گزارشات شهروندان هستند.

احمدی اضافه کرد: همچنین در این طرح گشت‌های سیار بازرسی تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و دیگر دستگاه‌های ذی ربط در مراکز خرید، فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های بهاره مستقر می‌شوند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی با تشکیل پرونده برای صدور حکم در اسرع وقت و خارج از نوبت در همان محل اقدام می‌کنند.

وی، عمده مراکز مورد هدف در اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز را شرکت‌های مسافرتی و دفاتر فروش بلیط، مراکز اسکان و پذیرایی، مراکز عمده تهیه و توزیع مواد غذایی، مراکز توزیعی، مراکز خدماتی، انبارها، سردخانه ها، فروشگاه‌های زنجیره ای، نمایشگاه‌های بهاره، میدان‌های میوه و تره بار، جایگاه‌های سوخت، مراکز بهداشتی و درمانی، درمانگاه ها، آمبولانس‌های خصوصی و آرایشگاه‌های زنانه و مردانه اعلام کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین از مردم خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ ویا سامانه ۱۳۵ اعلام کنند.

انتهای پیام/

طرح نظارت بر بازار برای صیانت از حقوق مصرف کنندگان

برچسب ها: تعزیرات ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار