بازدید مدیرکل ورزش از کلاس داوری بازی های بومی محلی در کرمان

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان از روند برگزاری کلاس داوری درجه سه بازی های بومی محلی این استان بازدید کرد.

محمدتقی امیری خراسانی در حاشیه ی این بازدید در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ضمن تشکر از تلاش های نژادفصیحی سرپرست هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان و مجموعه ی آن، از حضور خانم فروزنده مدرس فدراسیون نیز قدردانی کرد.  

وی با ابراز خرسندی از روند رو به رشد برگزاری این کلاس ها در استان افزود: این رشد نشان دهنده ی تأثیر گذار بودن تلاش های شما و مجموعه ی هیئت است.

امیری خراسانی با اعلام اینکه شاید برخی دیدگاه های خاصی به این نوع رشته های ورزشی داشته باشند، تصریح کرد: بیشتر نگاه این افراد به رشته هایی هست که مدال آوری های جهانی دارند، این در حالیست که ماهیت رشته های بومی و محلی به غیر از بحث شور و  نشاط اجتماعی که در جامعه ما کم هست، سبب سلامتی و نزدیک شدن خانواده ها به هم می شود و اصل ورزش هم به همین است.

وی با بیان اینکه متأسفانه بعضی از رشته ها از این اصل فاصله گرفته اند، خطاب به حاضران در این دوره ی آموزشی افزود: امیدوارم شما در کارتان و در رسالتی که بر عهده دارید، در قالب یک مبلغ ورزش واقعی، تشویق کننده اعضای خانواده، همشهری ها، هم استانی ها و هموطنان به سوی ورزش باشید و با برگزاری این نوع برنامه ها در شهر، روستا و مناطق خاص خود باعث خیر و برکت برای جامعه شوید.

امیری خراسانی ابراز امیدواری کرد: شاهد برگزاری دوره های بیشتر و مسابقات بی شمار در این نوع بازی های مفرح در استان کرمان باشیم.  

انتهای پیام/ب

کلاس داوری بازی های بومی محلی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار