نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: وزیر امور خارجه فرانسه دلال ترامپ است و مسؤولان ایران از مسائل امنیتی کشور عقب‌نشینی نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت‌الله طبرسی نماینده، ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری با تبریک میلاد فاطمه زهرا (س) به سفر وزیر امور خارجه فرانسه به ایران اشاره کرد و گفت: وزیر امور خارجه فرانسه دلال ترامپ است که به ایران آمد، ایران واکنش مناسبی در برخورد با سخنان دولت فرانسه داشت.

وی افزود: فرانسه همان کشوری است که در زمان جنگ تحمیلی سلاح‌های فوق مدرن را به صدام داد و قصد براندازی ایران را داشت و امروز می‌خواهد وساطت کند.

امام جمعه ساری گفت: مسؤولان ایران به اندازه یک بندانگشت از مسائل امنیتی کشور عقب‌نشینی نمی‌کنند.

آیت‌الله طبرسی با بیان اینکه سلاح‌های ایران جنبه دفاعی و بازدارندگی دارد، افزود: اگر قرار بود موشک‌ها محدود شود باید اول از فرانسه و هم پیمانانش شروع شود و این منطق نیست که آن‌ها موشک و سلاح‌های بازدارنده داشته باشند و ما نداشته باشیم.

وی گفت: برای دفاع از خودمان در این دنیای گرگ و وحشی باید مسلح باشیم، شما اگر راست می‌گویید وحشی گری و کودک‌کشی در یمن را تمام کنید، جمع شدید تا به ایران زور بگویید که این خواب خیال شما است.

نماینده ولی فقیه در مازندران به بحث درختکاری و مبارزه با جنگل‌خواری اشاره کرد و افزود: روایات و احادیث زیادی در این زمینه داریم و محیط زیست باید با عنایت به همین احادیث و روایات مردم را به حفاظت از محیط زیست ترغیب کند.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به نگرانی شالیکاران از فروش نرفتن برنج، گفت: کشاورزان می‌گویند که هنوز شالی امسال را نفروختیم، چه ترغیبی وجود دارد که برای سال زراعی جدید نیز شالی بکاریم؟

وی افزود: استاندار مازندران اعلام کرد که مراکز خرید تضمینی برنج در شهر‌های ساری، بابل و فریدونکنار فعال است و برنجکاران می‌توانند محصول امسال خود را با قیمت مناسب بفروشند.

وی با اشاره با ایام نوروز گفت: شعار "ایرانی جنس ایرانی بخر" در قدیم بوده و باید کالا‌های ایرانی را برای تحقق اقتصاد مقاومتی بخریم.
وی افزود: آیا کشور‌هایی که از آن‌ها کالا می‌خریم؛ حاضر هستند یک لباس و جوراب از ما بخرند؟ بنابراین بیاییم در این ایام از کالای ایرانی حمایت کنیم.

انتهای پیام/آ

نقشه جدید امریکا با واسطه گری فرانسه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار