امام جمعه زنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: دامن مادر نخست آموزگار کودک است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، نامگذاری این روز بنام روز زن ومادر را خوب دانست و گفت: دامن مادر نخست آموزگار کودک است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: تربیت اولاد بالاترین وظیفه مادران در همه جوامع و بالاترین شغلهاست.

وی با اشاره به هیاهوی رسانه ای دشمن و مطرح کردن مبحث حجاب اجباری گفت: دشمن با استفاده از تعداد انگشت شماری از جوانان فریب خورده در تلاش است تا ارزش های دینی را در جامعه اسلامی کمرنگ سازد.

خطیب نماز جمعه زنجان22 اسفندماه روز بزرگداشت شهدا را از یادگاران امام راحل دانست و افزود: هر خانواده شهید یک سنگر برای حفظ انقلاب است و احترام و تکریم خانواده های شهدا وظیفه همه ماست.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی اشاره ای هم به 24 اسفندماه سال 1363 داشت و گفت: انفجار در نماز جمعه تهران وشهادت تعدادی از مومنان در آن روز برای سست کردن اعتقادات مردم بود اما منافقان نتوانستند با این حرکات مردم را از ادامه آرمان های انقلاب دلسرد کنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که نماز جمعه به عنوان یکی از سنگرهای انقلاب قرارگاه تقوا ، بصیرت وایمان است افزود: دشمن در کمین است تا با تمام توان انقلاب و ارزشهای دینی را از بین ببرد و 17 هزار شهید ترور توسط منافقان نشان از عصبانیت و شکست آنهاست.

امام جمعه زنجان به بیستم اسفندماه روز راهیان نور هم اشاره کرد و گفت : این حرکت خوب آثار و برکات زیادی دارد و میتواند بهترین راه برای ارتباط بیشتر نسل سوم و چهارم انقلاب با ارزشهای دفاع مقدس و تقویت روحیه ایثار و فداکاری در جامعه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین با قدردانی از موضع عزتمندانه و قدرتمندانه رئیس جمهور ، وزیر امور خارجه و دبیر شورای امنیت کشور در مقابل بی ادبی های وزیر امور خارجه فرانسه گفت : اینگونه حرکات بی ادبانه نشان می دهد که آنان نوکران آمریکای جنایتکار وحامی رژیم جعلی صهیونیستی هستند.

انتهای پیام/ن

 

خطبه های این هفته نمازجمعه زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.