امام جمعه ایرانشهر گفت: پرداختن به ابعاد گوناگون شخصیتی حضرت زهرا (س) می‌تواند الگوی عملی مناسبی برای جامعه اسلامی در مقابل تهاجم فرهنگی دنیای غرب باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی امام جمعه ایرانشهر  در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ایرانشهر با تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر اظهار داشت: سبک زندگی بزرگ بانوی خلقت، الگویی بی بدیل برای همه زنان و مردان است.

وی افزود: در شرایطی که نظام سرمایه داری غرب با تهاجم فرهنگی سعی دارد الگویی مبتذل و غیرانسانی برای زنان و دختران مسلمان ارائه کند باید بیش از گذشته به معرفی شخصیت و جایگاه بالای این بزرگ بانوی جهان اسلام پرداخته شود.

امام جمعه ایرانشهر به سفر اخیر وزیر امور خارجه فرانسه به تهران اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز از اقتدار بالایی برخوردار است و به هیچ کشوری اجازه نمی‌دهد در امورش دخالت کند.

وی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی می‌گویند ایران نباید موشک داشته باشد در صورتی که مگر موشک را آنان به ما داده اند که برای ما تکلیف مشخص می‌کنند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با توکل به خداوند، هدایتگری رهبر معظم انقلاب و تلاش جوانان امروز در عرصه‌های مختلف به خودکفایی رسیده است.

انتهای پیام/ع

سبک زندگی بزرگ بانوی خلقت، الگویی بی بدیل برای همه زنان و مردان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار