ژنرال کورتیس اسکاپاروتی، فرمانده نظامیان آمریکایی در اروپا به منظور بازدید از روند برگزاری مانور نظامی مشترک یگان‌های ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی روز جمعه وارد فلسطین اشغالی شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک؛ ژنرال کورتیس اسکاپاروتی، فرمانده نظامیان آمریکایی در اروپا روز جمعه وارد فلسطین اشغالی شد.

اسکاپاروتی به منظور بازدید از روند برگزاری مانور نظامی مشترک یگان‌های ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی که از تاریخ ۴ مارس (۱۳ اسفند) آغاز شده است و تا ۱۵ مارس (۲۴ مارس) ادامه خواهد داشت، روز جمعه وارد تل آویو شد.

این سومین سفر اسکاپاروتی به اسرائیل است و قرار است به همراه ژنرال گادی آیزنکوت رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل از روند برگزاری مانور نظامی مشترک نظامیان آمریکا و اسرائیل بازدید کنند.

فرمانده نظامیان آمریکایی در اروپا در این سفر همچنین از پایگاه‌ها و مناطق محل برگزاری مانور بازدید و با افسران بلند پایه ارتش اسرائیل از جمله فرمانده نیروی هوایی و رئیس سازمان اطلاعات این رژیم دیدار خواهد کرد.

مرحله دوم مانور نظامی مشترک آمریکا و اسرائیل با مشارکت ۴ هزار و ۵۰۰ تن از نیرو‌های ارتش دو طرف از روز پنجشنبه آغاز شده است.

در این مرحله سناریو‌های مختلف حملات موشکی و آزمایش میزان آمادگی سامانه‌های دفاعی آمریکا و اسرائیل در برابر این حملات شبیه سازی خواهد شد.

در همین حال ژنرال ریچارد کلارک فرمانده نظامیان آمریکایی اعلام کرد برگزاری این مانور‌ها نمادی از روابط قوی و مستحکم دو ارتش آمریکا و اسرائیل و دو دولت و نشان دهنده پایبندی آمریکا به حفظ امنیت اسرائیل است.

انتهای پیام/

ورود فرمانده نظامیان آمریکا به تل آویو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار