سرمربی تیم های ملی ووشو گفت: کسب مقام قهرمانی ساندا در جهان آرزوی خانواده ووشو بود که در سال ۹۶ به آن رسیدیم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی باشگاه خبرنگاران جوان حسین اوجاقی سرمربی تیم های ملی ووشو در گفت و گو با رادیو در پاسخ به این سوال که فعالیت های ووشو را در سالی که رو به پایان است چطور دیدید و آیا به اهدافی که اول سال ترسیم کرده بودید دست یافتید، عنوان کرد: امسال جزء بهترین سال های ورزش ووشو در بحث مدال آوری و مسابقات برون مرزی و بین المللی بود. نتایجی در این سال گرفته شد که همیشه جزء آرزوهایمان بود. از نظر کسب مقام، ایستادن روی سکوی قهرمانی در رشته ساندا بزرگ ترین آرزوی ووشوکاران بود. همه خانواده ووشو تلاش کردند تا به این موفقیت بزرگ رسیدیم.

او تصریح کرد: رسیدن به عنوان قهرمانی دنیا یک پروسه 10 ساله بود. علی نژاد به محض ورود با فدراسیون یک برنامه استراتژیک تدوین کرد. یک گروه 10 ،12 نفره از کارشناسان مدیریت و برنامه ریزی ساعت ها نشستند و برنامه ای برای فدراسیون تدوین کردند. این گروه نقاط قوت، ضعف، فرصت، تهدید، مسائل و ابعاد مختلف ووشو و ورزش ایران را بررسی کردند و متناسب با شرایط داخلی ووشو و شرایط خارج از محیط سازمان، برنامه ای 4 ساله را تدوین کردند.

اوجاقی بیان کرد: به واسطه این برنامه و سیاست گذاری هایی که انجام شد به موفقیت هایی رسیدیم. این برنامه تا به امروز 2 بار به روزرسانی شده است. در نهایت توانستیم به هدف بزرگمان که پشت سر گذاشتن چین بود، برسیم.

سرمربی تیم های ملی ووشو در پاسخ به این سوال که کی روش اعلام کرده است وجود شما در تیم ملی فوتبال می تواند روحیه جنگندگی بازیکنان را بالا ببرد، چطور این اتفاق خواهد افتاد، عنوان کرد: این کار قبلاً در بسیاری از کشورها انجام شده است. با علی نژاد رئیس فدراسیون در خصوص پیشنهاد کی روش صحبت کردم او هم اجازه این کار را به من داد. کاری که ما انجام می دهیم باید در نهایت به بالا رفتن روحیه جنگندگی و اعتماد به نفس بازیکنان شود.

انتهای پیام/

اظهارات اوجاقی درباره ووشو در سال 96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار