مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر گفت: نمایشگاه عکس تشییع شهدای گمنام به مناسبت هفته بزرگداشت شهدا در این شهرستان گشایش یافت.

برپایی نمایشگاه عکس تشییع شهدای گمنام در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جمالی‌زاده،مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر در آیین گشایش این نمایشگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس امنیت و آسایش امروز کشور را مرهون خون‌ مطهر شهدا دانست.

وی با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ٢٢ اسفندماه و هفته گرامیداشت شهدا اظهار داشت: نمایشگاه عکس شهدا همزمان با این هفته در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر برپا شده است.

غلامرضا جمالی‌زاده ادامه داد: در این نمایشگاه عکس‌هایی هنری از صحنه‌های زیبای مراسم با شکوه استقبال و تشییع شهدای گمنام ملایر و اسلامشهر آقگل که توسط هنرمندان ملایری به تصویر در آمده، به منظور نشان دادن ارزش‌های دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است.

وی بیان کرد: از آنجا که رزمندگان اسلام با نثار خون خود و حتی بدون نام و نشان به قله رفیع شهادت رسیدند، برگزاری این نمایشگاه می‌تواند ادای دینی به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی باشد.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند همه روزه از ١٧ تا ٢٤ اسفند، صبح‌ها از ساعت ٨ الی ١٤ از آثار به نمایش درآمده در مجتمع فرهنگی و هنری واقع در میدان قائم(عج) بازدید کنند.

انتهای پیام/ ش

نمایشگاه عکس تشییع شهدای گمنام

           

برچسب ها: شهدا ، عکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.