مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: 10 گروه بازرسی به منظور افزایش رضایتمندی مردم در سفرهای نوروز ۹۷ در استان اردبیل تشکیل شده است.

شفیع شفیعی، مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: در راستای اجرای منشور حقوق شهروندی و ابلاغیه وزیر محترم کشور به منظور افزایش رضایتمندی مردم در سفرهای نوروز ۹۷ گروه های بازرسی از دستگاه ها و مراکز ارایه دهنده خدمات سفر در استان توسط ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی تشکیل شده است.

وی افزود: مجموعا ۳۰ نفر در۱۰ گروه بازرسی در ۱۰ شهرستان که از سازمان های مردم نهاد انتخاب شده اند، مسئولیت بازرسی از بیمارستان ها، درمانگاه ها و داروخانه ها، مراکز اورژانس، هتل ها و مراکز اقامتی، پایگاه های خدمات جاده ای، پایگاه ارائه سوخت، مراکز حمل و نقل جاده ای، نمازخانه ها، اتوبوسرانی و تاکسیرانی و... را بر اساس شاخص ها و چک لیست های مورد نظر بصورت محسوس و نامحسوس را بعهده خواهند داشت.

مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: همچنین این بازرسان بر اساس فرم های نظرسنجی نظرات و ارزیابی گردشگران را نیز در مورد کیفیت خدمات و مسایل و مشکلات مربوطه اخذ خواهند کرد.

شفیعی تصریح کرد: نتایج بازرسی و ارزیابی ها به مسئولان دستگاه های متولی و وزارت متبوع از سوی ستاد صیانت از حقوق شهروندی وزارت کشور گزارش خواهد شد.

وی افزود: از کلیه دستگاه های اجرایی و مجموعه های خدماتی انتظار می رود با بازرسان ویژه ستاد صیانت از حقوق شهروندی همکاری لازم معمول دارند.

وی گفت: لازم به یاد آوری است گروه های بازرسی فعالیت خود را  از ۲۵ اسفند ماه آغاز و تا ۲۰ فروردین ماه ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/ح

تشکیل گروه بازرسی درسفرهای نوروزی اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.