غرس 7 اصله نهال به یاد شهدای مدافع حرم در اردبیل

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اردبیل گفت: 7 اصله نهال به یاد 7 شهید مدافع حرم استان اردبیل در محوطه موزه تاریخ طبیعی اردبیل غرس شد.

رامین جمشیدی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی و با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای مدافع حرم منتسب به استان اردبیل، 7 اصله درخت مثمر در محوطه موزه تاریخ طبیعی اردبیل غرس شد.

وی افزود: با توجه به ایثار و جانفشانی شهدای مدافع حرم و نقش بی بدیل این عزیزان در تامین امنیت و آسایش امروزی کشور، این درختان به نشانه رشادت های هفت شهید مدافع حرم ولایت که منتسب به استان اردبیل هستند در محوطه اداره محیط زیست شهرستان اردبیل غرس شدند.

جمشیدی با اشاره به پائین بودن سرانه فضای سبز شهر اردبیل نسبت به استاندارد کشوری اظهار داشت: توسعه فضای سبز با توجه به نقش موثر آن در تلطیف هوا و پیشگیری از هجوم گرد و غبار و کاهش اثرات سوء آلودگی هوا باید مورد توجه جدی شهرداری اردبیل قرار گیرد.

وی همچنین استفاده از گونه های درختی و درختچه ای سازگار با شرایط آب و هوایی و خاک  اردبیل را در گسترش و توسعه فضای سبز یادآور شد و کاشت گونه های زود سبز و دیرخزان را مورد تاکید قرار داد.  

انتهای پیام/ح

غرس اصله نهال در اردبیل

برچسب ها: شهدا ، موزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.