آتش سوزی و انفجار در جایگاه شارژ کپسول گاز در میدان فراهان یک مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  آتش پاد دوم مسعود آقازیارتی رئیس سازمان آتش نشانی اراک از بروز آتش سوزی و انفجار شدید در جایگاه شارژ کپسول ال پی جی در میدان فراهان اراک و مصدوم شدن یک نفر خبر داد.

آقازیارتی افزود: با شنیدن صدای انفجار توسط نیرو‌های عملیاتی ایستگاه ۱۴۰ و اطلاع رسانی به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اراک در ساعت ۲۱:۰۱ روز پنجشنبه ۱۷ اسفند آتش نشانان ایستگاه ۱۴۰ به همراه گروه امداد و نجات ۱۰۳ از ایستگاه ۱۰۰ و خودروی تانکر از ایستگاه ۱۲۰ را به میدان فراهان اعزام کرد.

وی اضافه کرد: نیرو‌های عملیاتی به محض رسیدن به محل حادثه، پس از ایمن سازی و کشیدن نوار هشدار دهنده، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و چندین رشته لوله‌های آبدهی اقدام به مهار و خاموش سازی این آتش سوزی کردند.

رئیس سازمان اتش نشانی اراک ادامه داد: آتش نشانان پس از خاموش سازی کامل آتش، به خنک سازی کپسول‌های موجود در محوطه کرده و از بروز حوادث بعدی جلوگیری کردند.

وی با بیان اینکه فروشنده کیوسک روزنامه فروشی روبروی این کارگاه بر اثر این حادثه مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شده بود ادامه داد: نیرو‌های عملیاتی با ایمن سازی محل حادثه و اطمینان از عدم وجود هرگونه خطر احتمالی، محل حادثه را به عوامل انتظامی حاضر در محل تحویل داده و به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

آقازیارتی بیان کرد: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان این سازمان در دست بررسی می‌باشد.

انفجار کارگاه شارژ کپسول گازدر اراک / مصدوم شدن یک نفر

انفجار کارگاه شارژ کپسول گازدر اراک / مصدوم شدن یک نفر + عکس

انتهای پیام / ج.

آتش سوزی و انفجار کپسول پرکنی در اراک

.

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.