یکی از استارت‌آپ ها موفق به ایجاد خدمتی شده است که به کمک آن می‌توان هرنوع هدیه ای را که بخواهید برای عزیزان خود بخرید.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان، در نظر دارد تا محصولات دانش بنیانی را که این شرکت‌ها تولید می‌کنند معرفی کند.

شاید برای شماهم پیش آمده باشد که بخواهید برای عزیزان خود هدیه‌ای تهیه کنید، اما وقت این‌کار را نداشته باشید امروز یکی از استارت آپ‌های کشورمان موفق به ایجاد خدمتی شده است که به کمک آن می‌توان برای عزیزان خود هدیه گرفت.

مدیر سایت استارتاپى در گفت و گو با خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فعالیت این سایت گفت: هدیه دادن و گرفتن از جمله احساس‌های خوبی است که هر شخصی در زندگی اش تجربه می‌کند یادیسا خدمتی است که به شما کمک می‌کند تا هر هدیه‌ای که دوست دارید برای عزیزان خود بخرید.

تنها با یک کلیک برای عزیزانتان هدیه بخرید

وی در رابطه با این هدایا اظهار کرد: خرید از برند‌های معتبر، سفر و ماجراجویی، خدمات زیبایی، کافه و رستوران‌های خاص، یادگیری مهارت خاص و تجربه‌های ورزشی از جمله دسته بندی‌هایی است که در داخل سایت قرار داده ایم و تنها با کلیک کردن بر روی آن‌ها می‌توانید برای عزیزانتان هدیه تهیه کنید.

مدیر این استارت آپ در خصوی چگونگی ثبت سفارش گفت: ابتدا هدیه مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس از آنکه هزینه اش را پرداخت کردید ما آن را بسته بندی و ارسال می‌کنیم.

وی یادآور شد: تمام اطلاعات از خرید تا بسته بندی و ارسال از طریق ایمیل برای خریدار ارسال میشود و در کمتر از ٢٤ ساعت به دست آنها می‌رسد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار