سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نسبت به اهداف پنهان و خطرناک آمریکا در خصوص برگزاری نشست مربوط به اوضاع نوار غزه هشدار داد.

اقدامات دولت آمریکا بشر دوستانه نیستبه گزارش  حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داوود شهاب سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین عنوان داشت: نشستی که بنا به درخواست دولت آمریکا طی هفته آتی با عنوان بررسی بحران انسانی در نوار غزه برگزار می شود اهداف خطرناکی دارد، به طوری که تلاش دارد تا مسئله نوارغزه را به یک مسأله انسانی منحصر کرده و اشغالگران را در این خصوص مسئول نداند.

وی در ادامه افزود: این نشست برای بررسی اوضاع غزه برگزار می شود، در حالی که اوضاع دیگر مناطق فلسطین نادیده گرفته شده و این مسأله بار دیگر توطئه انزوا و جدا کردن نوارغزه از دیگر بخش های فلسطین را یادآوری می کند.

شهاب تاکید کرد: ما می دانیم که اقدامات دولت آمریکا بشر دوستانه نیست، بلکه این دولت مسئول پیامدهای محاصره نوارغزه و به وجود آمدن اوضاع کنونی در این منطقه است چرا که با استفاده از وتو مانع تحقق آشتی ملی و توقف اقدامات اشغالگران می شود. ما به ادعاهای دولت آمریکا در خصوص اهداف انسانی این نشست اعتماد نداریم. یکی از اهداف این نشست تأثیر گذاری بر قدرت مقاومت و از بین بردن برنامه های آن است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار