عضو هیئت رئیسه مجلس دلایل به تعویق افتادن بررسی دو فوریت طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان در مجلس را تشریح کرد.

توضیحات قاضی‌زاده درباره علت تعویق بررسی دو فوریت طرح اعاده اموال نامشروع در مجلسبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در جلسه علنی امروز طی تذکری شفاهی، اظهار کرد: بیش از دو سوم نمایندگان مجلس طرح دوفوریتی اعاده اموال نامشروع مسئولان را امضاء کرده اند؛ اجازه دهید دوفوریت این طرح امروز در مجلس بررسی شود.

مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت از امیرحسین قاضی‌زاده عضو هیئت رئیسه مجلس خواست درباره این موضوع به نمایندگان توضیح دهد.

قاضی‌زاده اظهار کرد: این طرح چاپ و توزیع شد تا بررسی آن امروز در دستور صحن علنی مجلس قرار گیرد، اما آقایان دلخوش، موسوی و دهمرده معترض بودند که طرح‌های دوفوریتی آنها پیش از این طرح در نوبت کار صحن قرار داشته است و نوبت بررسی طرح آنهاست.

وی با اشاره به محدودیت زمانی مجلس به دلیل بررسی استیضاح وزرای کار، راه و کشاورزی در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه، تصریح کرد: در روز‌های آینده نیز امکان بررسی دو فوریت این طرح وجود ندارد، لذا اگر دوستان دست از اعتراض بردارند، دو فوریت این طرح در صحن علنی قابل بررسی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مجلس ، صحن علنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار