مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: از افتخار آفرینان کنکور سراسری، مدال آوران المپیاد‌های علمی و برترین‌های جشنواره جوان خوارزمی تجلیل می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در گفتگو با خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ از تمهید مقدمات لازم برای برگزاری همایش افتخار ۲۴ در روز پنج شنبه ۲۴ اسفندماه خبرداد و گفت: این همایش از ساعت ۸ صبح در تالار معلم دانشگاه فرهنگیان پردیس شهیدان پاک نژاد برگزار می‌شود.

عباسعلی دانافرافزود: دراین همایش از ۶۸ دانش آموز افتخار آفرین استان شامل رتبه‌های برتر کنکور سراسری، مدال آوران المپیاد‌های علمی و برترین‌های جشنواره جوان خوارزمی تجلیل می‌شود.

وی هدف از برگزار‌ی این همایش را معرفی دانش آموزان تلاش گر و شاخص استان و ایجاد انگیزه بیشتر در دانش آموزان استان عنوان کرد.

گفتنی است استان یزد برای بیست و چهارمین سال متوالی بیشترین درصد پذیرفته شدگان در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی را به خود اختصاص داده است.

ستاد برگزاری همایش افتخار ۲۴ صبح امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و سایر اعضا در محل سالن اجتماعات شهید ساداتی این اداره کل برگزار شد.

انتهای پیام/ ی

برگزاری همایش بیست و چهارمین افتخاردر یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار