سردارمجتبایی گفت:در اين مراسم محمد علی اسلامی نخبه قرآنی جهان اسلام نيز حضور داشته و در پايان از فعالان و حافظان قرآن کريم فرماندهی انتظامی استان قم تجليل شد.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سردارکاظم مجتبايی،فرمانده انتظامي استان قم،درجشنواره بزرگ قرآنی فرماندهی انتظامی استان قم که با حضور حضرت آيت الله حسينی بوشهری همراه بود،هدف اصلی از برگزاری اين مراسم را انس کارکنان وخانواده های شان با قرآن کريم دانست وگفت:طبق آيات الهی،قرآن نسخه نجات‌بخش بشریت است،کسانی که آن را به خوبی آموخته وعمل کنند از رستگاران بوده و در دنیا و آخرت مستوجب پاداش های عظیم الهی خواهند شد.

وي با بيان اين که بايستی قرآن در زندگی فردی، اجتماعی و شغلی پیاده شود،ادامه داد:قرائت قرآن ثواب زيادی داشته که با حفظ ثوابش مضاعف می شود اما آنچه که بسيار حائز اهميت است، جاری شدن قرآن در زندگی است.

فرمانده انتظامی استان قم ضمن تاکيد بر گسترش فرهنگ قرآنی، افزود:موفقيت در زندگی با حاکميت قرآن محقق مي شود.

فرمانده انتظامی استان قم تاکيد کرد:اگرحافظ و تلاوت کننده کتاب الهی بوده اما عامل به آن نباشيم مطمئناً خواسته و مطالبه ای که پروردگار از ما دارد محقق نمی شود.

وی افزود: جاری شدن قرآن در زندگی يعنی اين که فکر و اندیشه، وفای به عهد و گفتار فرد قرآنی بوده و شایعه پراکنی و گفتاری که آلوده به گناه غیبت، دروغ و تهمت باشد در آن جايی نداشته باشد.

سردار مجتبايی با بيان اين که عمل به قرآن یعنی عمل صالح و در مقابل عمل فساد انگیز است،تصریح کرد:اعمالی که موجب تمسخر دیگران شود فساد انگیز و باطل بوده و یقیناً این اعمال منطبق بر اعمالی نیستند که قرآن از ما خواسته بلکه عمل صالح عملی است که ما را از پل صراط بگذراند.

شايان ذکر است،‌در اين مراسم محمد علی اسلامی نخبه قرآنی جهان اسلام نيز حضور داشته ودر پايان از فعالان و حافظان قرآن کريم فرماندهی انتظامی استان قم تجليل شد.

انتهای پیام/ح

توفيق در زندگی با حاکميت قرآن محقق می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار