برگزاری بیست و چهارمین مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم در کرمانشاه

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه اصلی‌ترین وظیفه نیروهای مسلح ایجاد امنیت است، گفت: اگرچه نباید اجازه دهیم جرمی در حوزه نیروهای مسلح صورت گیرد، اما نباید بگذاریم اقتدار این نیروها نیز تضعیف شود.

حجت الاسلام شکرالله بهرامی در بیست و چهارمین مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم در کرمانشاه گفت: امروز نیروهای ما در هر نقطه‌ای که سنگری باشد، پای کار می‌روند و عرصه را بر دشمن تنگ می‌کنند.

وی گفت: این امر باعث شده دشمن دیوانه‌وار وارد میدان شود و هر روز برای لطمه زدن به ما طرح و نقشه جدیدی را دنبال کند. دشمن یک روز برجام را مطرح می‌کند، یک روز می‌گوید نیازی به اجرای برجام نیست، یک روز توان موشکی ما را بهانه می‌کند و

رئیس سازمان قضایی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند با ایجاد ایران هراسی، کشور ما را به عنوان تهدیدی برای منطقه معرفی کند، افزود: این در حالیست که ایران عامل امنیت منطقه است.

وی اظهار کرد: به واسطه اقتدار ایران اسلامی، امروز دشمن از منطقه بیرون رانده شده است.

بهرامی بر لزوم تدوام اقتدار ایران تاکید کرد و خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب هم تاکید دارند تا 25 سال آینده اسمی از اسرائیل در منطقه نخواهد بود، به شرط آنکه ما همچنان به سربازی خود ادامه دهیم.

وی در ادامه از نقش مهم نیروهای مسلح در تامین امنیت جامعه یاد کرد و افزود: اگرچه نباید اجازه داد جرمی در حوزه نیروهای مسلح رخ دهد، اما اقتدار این نیروها را نیز نباید تضعیف کنیم

 

 

انتهای پیام/د

 

 

حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در مجمع قضایی

 

 

 

برچسب ها: کرمانشاه ، وقوع جرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.