مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از پیش بینی تمهیدات لازم برای ایام نوروز خبرداد.

فتحی بیرانوند مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گفت: استان لرستا ن به دلیل داشتن پتانسیل بالا در ایام نوروز میزبان گردشگران زیادی است.

وی افزود: اداره کل حفاظت محیط زیست به دلیل رفاه حال گردشگران نوروزی برنامه‌های متعددی را در این ایام تدارک دیده است.

وی گفت: در این ارتباط محیط زیست باهمکاری رسانه‌ها وتشکل‌های زیست محیطی کار‌های فرهنگی را برای حفاظت از طبیعت انجام می‌دهد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان ادامه داد: در روز انس با طبیعت با همکاری شهرداری‌ها کیسه‌های زباله بین مردم توزیع میشود تا از ایجاد زباله جلوگیری شود.

وی گفت: از مردم عزیز تقاضا می‌شود که درختان را قطع نکنند، زباله در طبیعت نریزند، عدم حیوان آزاری را رعایت کنند.

فتحی بیرانوند افزود: با توجه به اینکه بیماری‌های مشترک وجلوگیری از آلوده شدن آب‌ها وسرایت به سایر آبزیان مکان‌هایی برای رها سازی ماهیان قرمزوجمع آوری سبزه‌ها با هماهنگی شهرداری‌ها تعیین شده است.

وی گفت: محیط زیست با همکاری شهرداری‌ها در حال پیگیری جمع آوری زباله‌ها ونخاله‌ها از سطح شهر و ورودی شهر‌ها است که مقرر شده تمام شهرداری‌ها همکاری لازم ارا انجام دهند در غیر این صورت به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان افزود: در ایام نوروز موزه تاریخی طبیعی محیط زیست برای بازدید گردشگران به صورت رایگان دایر است و همچنین در زیستگاه‌ها ومناطق گردشگری خاص ازجمله زیستگاه سمندر همکاران محیط بان ما آماده ارائه خدمات وحفاظت از این مناطق هستند.

انتهای پیام/م

تمهیدات محیط زیست لرستان

برچسب ها: محیط زیست ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.