شوشتری در شازند؛

فرمانداری‌ها باید رضایت مردم را جلب کنند

رئیس مرکز حراست وزارت کشور در شازند گفت: فرمانداری‌ها باید رضایت مردم را جلب کنند.

فرمانداری‌ها باید رضایت مردم را جلب کنند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ شوشتری رئیس مرکز حراست وزارت کشور در همایش حراست‌های تابع استان مرکزی که در پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند برگزار شد با اشاره به اینکه بیشترین مراجعات مردم به دستگاه‌های دولتی به فرمانداری هاست گفت: باید رضایت مردم را جلب کرده و به مردم خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم یک محیط سالم و بدون دغدغه برای مردم فراهم کنیم افزود: ما باید در مجموع از سرمایه‌های انسانی و مادی وزارت کشور، نیروها، اماکن و اسناد حراست و صیانت کنیم.

رئیس مرکز حراست وزارت کشور به شهرداری‌ها هم توصیه کرد: از درآمد شهری برای عمران و آبادانی شهر خود استفاده کنند و نظارت دقیق بر رفتار پرسنل شهرداری در رفتار با مردم و مراجعه کنندگان داشته باشند.


رئیس مرکز حراست وزارت کشوربا بیان اینکه فضای مجازی محیطی امن برای تبادل اطلاعات نیست از فرمانداری‌ها هم خواست از طریق فضای مجازی اسناد و مدارک را تبادل نکنند.

مدیران حراست دستگاه‌های اجرایی از فساد مالی و اختلاس جلو گیری کنند

آقازاده استاندار مرکزی هم در این همایش با قدردانی از زحمات مدیران حراست ادارات این استان گفت:: مدیران حراست دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند با رصد و نظارت کامل از فساد مالی و اختلاس جلو گیری کنند.

آقازاده فرمانداران را موظف کرد که نظارت کاملی بر عملکرد شهرداری‌ها و بخشداری‌ها داشته باشند تا از بروز هر گونه مشکل و فساد مالی جلو گیری کنند.

وی افزود: علاوه بر اینکه مسئولیت در حوزه کاری خود داریم وظیفه حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی را هم بر عهده داریم.

حراست‌های ادارات چشم بینای مدیران هستند

بختیاری فرماندار اراک هم به نمایندگی از فرمانداران استان مرکزی گفت:: حراست‌های ادارات چشم بینای مدیران هستند که باید با مشاوره دادن به مدیران در امر تصمیم گیری کارشناسی سهیم باشند و باعث پیشگیری از هر گونه تخلف و فساد شوند.

بختیاری ادامه داد: شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها پل ارتباطی بین شورای شهر و مردم هستند که باید با هماهنگی مشکلات مردم را برطرف کنند.

 

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.