با تلاش پلیس فتای نیشابور؛

مزاحم سایبری شناسا یی و دستگیر شد

پلیس فتا نیشابور عامل مزاحمت‌های سریالی سایبری برای خانم جوان را شناسایی و دستگیر کرد.

مزاحم سایبری شناسا یی و دستگیر شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر برداشت عکس‌های پروفایلی وی از شبکه اجتماعی تلگرام و سوء استفاده از آن‌ها تیمی از کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی، شناسایی متهم را دستور کار خود قرار دادند.


وی افزود: در بررسی اظهارات شاکی پرونده مشخص شد، فردی ناشناس با ایجاد پروفایلی جعلی عکس‌های پروفایلی او را برداشت و ضمن سوء استفاده از هویت وی برای دیگران مزاحمت ایجاد می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: کارشناسان پلیس فتا با استفاده از مستندات دیجیتالی بجا مانده متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی احضار کردند.

بیات مختاری گفت:: متهم که جوانی ۲۲ ساله است در مواجهه با ادله و مستندات پلیس ضمن قبول بزه انتسابی اعلام داشت شاکی استاد وی می‌باشد که از روی کنجکاوی مرتکب این اقدام شده است.

وی گفت::یکی از خصوصیات فضای مجازی گمنامی کاربران می‌باشد، اما این به آن معنا نیست که کاربران به خود اجازه انجام اعمال مجرمانه دهند، زیرا هیچ عملی در این فضا از چشم تیز بین پلیس پنهان نخواهد ماند.
 
انتهای پیام// س. ح.
 

دستگیری مزاحم سایبری در نیشابور

برچسب ها: فضای مجازی ، تلگرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.