معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان گفت: فرمانداران و بخشداران در تعطیلات نوروز باید در ادارات خود حضور داشته باشند تا بتوانند پاسخگوی مشکلات احتمالی باشند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، خوش اقبال، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان در همایش فرمانداران و بخشداران استان بر حضور فرمانداران و بخشداران در ایام تعطیلات نوروز در محل کار خود تاکید کرد و گفت:این افراد در صورتی که در محل کار خود نباشند باید یک نفر را به عنوان جانشین به استانداری معرفی کنند.
وی با تاکید بر اینکه فرمانداران و بخشداران باید اقدامات فوری را در سطح محلات و به ویژه ورودی‌های شهر انجام دهند افزود: تمامی دستگاه‌ها و ادارات اجرایی باید نظارت لازم را در ایام پایان سال و تعطیلات عید در راستای بازار و حوزه بهداشت در سطح شهر داشته باشند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان بر برگزاری جلسات در ایام پایان سال و حضور فرمانداران و بخشداران در این جلسات تاکید کرد وگفت:جلسات باید با یک دستور کار مشخص و در مدت زمان کوتاهی و با نظم خاصی برگزار و خروجی‌های آن نیز به خوبی اجرا شود.
خوش اقبال بیان کرد: ادارات ذیربط در ایام عید باید آمادگی کامل برای ارائه خدمات به میهمانان نوروزی را داشته باشند و همچنبن کمیته‌های امنیتی باید نظارت لازم را در سطح روستا‌ها نیز داشته باشند.

وی عنوان کرد: فرمانداران و بخشداران باید نظارت کافی و لازم را بر مراسم چهارشنبه سوری در سطح شهر و روستا‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/م

کمیته‌های امنیتی باید نظارت لازم را در سطح روستا‌ها داشته باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.