معاون ورزش بانوان استان تهران گفت: زنان برای تمرین کردن و مدال آوری در وزنه برداری به شرایط و نگاه مسئولان نیاز دارند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان فاطمه سلیمی معاون ورزش بانوان استان تهران در گفت و گو با رادیو درباره وضعیت وزنه برداری بانوان استان گفت: تقریباً حدود 7 ماه است که در بخش وزنه برداری فعالیت می کنیم. خوشبختانه بانوان ما که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند، در رشته های ورزشی مختلف توانمند هستند. یکی از رشته های ورزشی که زنان توانایی خود را در آن نشان داده اند، وزنه برداری است.

او اضافه کرد: جایگاه بانوان در این رشته شرایط خاص و ویژه ای دارد. ما برای تمرین کردن و مدال آوری در وزنه برداری به یک سری شرایط و نگاه مسئولان نیاز داریم که خوشبختانه محمدیان در این بخش تلاش بسیار شایسته ای داشته است و در جهت توسعه آن گام های خوبی برداشته است. او از زمانی که وارد بخش بانوان شد با جسارت و شهامت کار کرد و برای ایجاد شایسته سالاری تلاش می کند.

سلیمی افزود: در مسیری که قرار گرفته ایم با سختی های زیادی روبرو هستیم. این رشته تاکنون در اختیار آقایان بوده است و هنوز بانوان در هیچ مسابقه ای خود را نشان نداده اند و هر چه بوده در سالن تمرین بوده است. در مدتی که رشته وزنه برداری زنان به رسمیت شناخته شده است، توانمندی های زیادی از بانوان دیدیم. با توجه به وضع موجود لازم است تمام مسئولان و دست اندرکاران به این ورزش بانوان توجه ویژه ای داشته باشند.

سلیمی بیان کرد: از طریق فدراسیون مسابقاتی برگزار شد تا شرایطی برای مشاهده توانمندی ها ایجاد شود. خوشبختانه استان تهران در این رشته در شرایط بسیار خوبی به سر می برد. به نظر من رشته وزنه برداری یکی از رشته های خیلی خوب و مدال آور ما در بخش بانوان خواهد بود.

انتهای پیام/

اظهارات معاون ورزش بانوان استان تهران درباره وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار