رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در ایام نوروز 52 پایگاه شهری، جاده‌ای و هوایی برای امدادرسانی به مسافران نوروزی در استان مستقر می شوند.

فعالیت 52 پایگاه امدادرسانی اورژانس در ایام نوروزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ معصومی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در طرح سلامت نوروزی سال 97 اورژانس 115 استان همدان از تاریخ 25 اسفند 96 تا 15 فروردین 97 به استقبال خدمات رسانی به مسافران نوروزی خواهد رفت .

وی اظهار کرد: در این طرح تیم‌های اورژانس استان همدان متشکل از 350 نفر نیروی انسانی برای خدمت‎رسانی به مسافران در 52 پایگاه شهری و جاده‌ای و هوایی برای امدادرسانی به مسافران نوروزی مستقر می شوند.

معصومی ادامه داد: در این طرح حدود 100 آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک آمبولانس اتاق عمل در استان همدان برای اجرای طرح سلامت نوروزی 97 به کار گرفته خواهند شد. مناطق فوریتهای پزشکی استان 9 ایستگاه سلامت در استان همدان برپا می‌گردد.

وی با بیان اینکه با شروع طرح سلامت نوروزی اورژانس 115 کشور اقدام به برپایی ایستگاه های سلامت و اسقرار جاده ای می کند، گفت: استان همدان نیز دارای یکی از اورژانس های فعال در زمینه ارایه خدمات سلامت سفر است که در طرح سلامت نوروزی 97 با برپایی کانکس های سلامت ایجاد 9 ایستگاه سلامت می کند، در این ایستگاه ضمن بررسی سلامت مراجعه کنندگان، توزیع بروشور و پمفلت ، آموزش و توصیه‌های بهداشتی توسط کارشناس مربوطه به مسافرین ارائه می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ستاد هدایت دانشگاه مستقر در مجموعه اورژانس 115 شهرستان همدان به طور 24 ساعته در جهت هماهنگی و مدیریت انتقالات مصدومین و مدجویان بین مراکز درمانی کم امکانات به مراکز تخصصی و فوق تخصصی اقدام می کند.

انتهای پیام/ د

فعالیت پایگاه های امدارسان در تعطیلات عید

برچسب ها: اورژانس ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.