بیش از هزار و 300 پروژه فرهنگی هنری نیمه تمام ملی در کشور وجود دارد که اولویت ما تلاش برای تکمیل این پروژه هاست.

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ حسینی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تکریم ومعارفه مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان گفت : بیش از هزار و ۳۰۰ پروژه فرهنگی هنری نیمه تمام ملی در کشور وجود دارد که اولویت ما تلاش برای تکمیل این پروژه هاست.

حسینی توجه به توسعه فعالیت‌های قرآنی را از دیگر سیاست‌های این وزارت خانه عنوان کرد و افزود: مجلس افزایش کانون‌های مساجد را در سال آینده به ۳ هزار و ۱۰۰ مسجد تصویب کرده و تکمیل این تعداد پروژه به رغم مشکلات اعتباری نیازمند حمایت همه جانبه دستگاه‌های فرهنگی است.

وی فرهنگ را زیرساختی مهم در کشور دانست و گفت: دولت و مسئولان نمیتوانند فرهنگ بسازند بلکه مردم وفرهیختگان یک جامعه فرهنگ را می‌سازند.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با قدردانی از دغدغه و تلاش مسئولان زنجان در حوزه فرهنگ و با بیان اینکه هزینه در بخش فرهنگی سرمایه گذاری محسوب می‌شود گفت: سرمایه فرهنگ و هنر، هنرمندان و پیشکسوتان هستند و تیم فرهنگ و هنر کشور به رغم مشکلات اعتباری برای اعتلای فرهنگ و هنر کشور تلاش می‌کنند.

درویش امیری استاندار زنجان هم در این مراسم با بیان اینکه فعالیت در حوزه فرهنگ و حراست از هنر ایرانیان کاری سخت و دشوار است گفت: برگزاری جشنواره شکوه شکیبایی و این قبیل جشنواره‌ها از نمونه‌های موفق فعالیت‌های اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان است که باید تداوم داشته باشد.

در پایان این مراسم از زحمات ۴ ساله آقای مقدم قدردانی و فاطمه کرباسی به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معرفی شد.

انتهای پیام/ع

 

افزایش کانون های مساجد به 3 هزار و 100 مسجد در سال آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.