مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت:بسیاری از مسائلی که منجر به تصادفات جاده‌ای می‌شود مربوط به نیروی انسانی است که امیدواریم رانندگان با احتیاط بیشتری در ایام نوروز به سفر خود ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسعود جمیلی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان در جلسه شورای ترافیک گفت: در حوزه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سعی کردیم شرایطی را فراهم کنیم تا در کنار عبور و مرور ایمنی لازم فراهم شود تا آمار تصادفات کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه در بحث سخت افزاری و رسیدگی به جاده و نرم افزاری، فرهنگ و استفاده صحیح از وسایل نقلیه انجام شده است افزود:از ابتدای سال تا کنون هزارو ۶۹۸ کیلومتر خط کشی جاده‌ای،۷،۲ کیلومتر نصب حفاظ جاده‌ای و پل که یکی از چالش‌های ایمنی جاده‌های جنوب کرمان می‌باشد. انجام شده است.

جمیلی تصریح کرد:تعداد ۷ هزار و ۷۶۹ عدد تابلو علائم راهنمایی و رانندگی نصب و تعمیر و جابجایی انجام شده،۳ کیلومتر روشنایی و تعداد ۶۰ دستگاه چراغ چشمک زن نصب شده است و اقدامات دیگری در این حوزه نیز صورت گرفته است.

مسعود جمیلی گفت:بسیاری از مسائلی که منجر به تصادفات جاده‌ای می‌شود مربوط به نیروی انسانی است که امیدواریم رانندگان محترم با احتیاط بیشتری در ایام نوروز و سایر ایام سال در جاده‌ها رانندگی کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان اظهار کرد:ارائه آموزش‌های لازم فرهنگ رانندگی به ۳۰ مدرسه و ارتقاء ایمنی راکبان موتور سوار، وانت بار‌ها و ادوات کشاورزی نیز انجام شده است.

جمیلی تصریح کرد:مسئله‌ای که منطقه جنوب کرمان را رنج میدهد موضوع قاچاق سوخت، گازوئیل و قاچاق افاغنه می‌باشد که اکثر تصادفات جاده‌ای مربوط به این موارد می‌باشد که امیدواریم تمهیدات لازم نسبت به این مسئله صورت پذیرد تا شاهد کاهش آمار تصادفات جاده‌ای جنوب کرمان باشیم.
انتهای پیام/ی

قاچاق سوخت و افاغنه عامل تصادفات جاده ای جنوب کرمان

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار