مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 4 کشور از اختصاص یک هزار و 769 تن برنج خارجی با قیمت مصوب به بازار خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیاوش حسین پور، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 4 کشور با اشاره به نزدیکی ایام نوروز و لزوم تنظیم بازار در این ایام بیان داشت: یک هزار و 769 تن برنج خارجی با قیمت مصوب به بازار خوزستان اختصاص داده شد.

وی قیمت مصوب برای هر کیلوگرم برنج هندی از نوع 1121 را 56 هزار و برنج تایلندی هومالی را 36 هزار ریال عنوان کرد.

حسین پور اذعان داشت: برنج خارجی برای تنظیم و ثبات بازار در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی مصرف با نرخ اعلام شده در حال توزیع است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 4 کشور با بیان اینکه در چند روز اخیر 600 تن برنج هندی و تایلندی در شهرهای استان توزیع شده است تصریح کرد: بقیه سهمیه نیز بر اساس جمعیت هر منطقه توزیع می شود.

وی افزود: به منظور تامین و ثبات نسبی بازار، دیگر کالاهای اساسی و مورد نیاز شهروندان مانند شکر نیز براساس دستور عمل های اعلامی از سوی شرکت متبوع در شبکه توزیع از طریق تعاونی ها، فروشگاه های زنجیره ای و دیگر عاملان فروش توزیع می گردد.

سیاوش حسین پور اظهار داشت: برنج و شکر توزیعی با قیمتی کم تر از بازار در سطح استان خوزستان عرضه خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به افزایش 15 تا 20 درصدی برنج خارجی در چند هفته اخیر گفت: به همین سبب قیمت برنج تولید داخلی استان نیز افزایش یافت.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 4 کشور بیان کرد: در 11 ماه سال جاری 6 هزار و 203 تن برنج خارجی در انبارهای این شرکت ذخیره سازی شده که از این میزان، 3 هزار و 900 تن در سطح شهرهای استان با قیمت مصوب توزیع شده است.

انتهای پیام/گ

بیش از یکهزار برنج در بازار توزیع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.