فرماندار خرم‌آباد از وجود بیش از ۵۰ درصد جاذبه‌های لرستان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اسد عبدالهی فرماندار خرم‌آباد در آئین تجلیل از نفرات برتر مسابقه عکاسی روز جهانی تالاب‌ها و حامیان پویش ملی مسیر پاک تا کربلا که به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان برگزار شد، اظهار کرد: در استان تشکل‌های محیط زیستی فعالی داریم.

وی با بیان این‌که دولت به معنای علمی متشکل است از سرزمین، مردم و حاکمیتی که در این قلمرو وجود دارد و در سه عرصه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی فعالیت می‌کند، افزود: کار‌هایی که انجام می‌شود به صورت خصوصی، عمومی و یا دولتی هستند و یکی از اقدامات خوب نهادینه شده در جامعه وجود سمن‌هاست که در استان نیز رشد خوبی داشته‌اند.

عبدالهی با بیان این‌که در حوزه‌های بهداشت و درمان، ورزشی و مدرسه‌سازی نیز سمن‌هایی داریم که در کشور مطرح هستند، گفت: معتقدیم اگر سازمان‌های مردم‌نهاد در عرصه‌های اجتماعی پررنگ‌تر ورود پیدا می‌کردند امروز شاهد این همه مشکل نبودیم.

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به این‌که سازمان‌های مردم‌نهاد به‌دنبال منافع عمومی هستند، خاطرنشان کرد: اگر در گذشته تشکل‌های قدرتمندی وجود داشت بسیاری از مشکلاتی که امروز بروز کرده‌اند را نداشتیم و به این مرحله نمی‌رسیدیم.

وی با بیان این‌که خرم‌آباد یکی از هفت شهر برتر گردشگری ایران است، افزود: پارسال حدود ۳۲ درصد گردشگران ورودی استان که حدود یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر بودند به خرم‌آباد آمدند.

عبدالهی جمعیت خرم‌آباد را یک‌سوم کل استان دانست و گفت: بیش از ۵۰ درصد جاذبه‌های لرستان در خرم‌آباد قرار دارد.

فرماندار از پاکسازی ورودی‌های شهر خرم‌آباد از زباله خبر داد و گفت: باید به سمت تقویت فرهنگ جامعه پیش برویم، چون تمام مشکلات با پول و اعتبار حل‌شدنی نیستند.

انتهای پیام/م

وجود بیش از ۵۰ درصد جاذبه‌های لرستان در خرم‌آباد

برچسب ها: عکس طبیعت ، عکس مستند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.