تا فروردین ماه سال آینده ؛

تجهیز 70 خانه ورزش روستایی در خراسان جنوبی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از تجهیز 70 خانه ورزش روستایی تا فروردین ماه آینده خبرداد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ افضل پور، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: امسال با همکاری و تلاش همه دلسوزان ورزش وجوانان، این حوزه روی ریل توسعه قرار گرفته و موفقیت‌های بزرگی حاصل شده است.

وی افزود: 300 درصد اعزام به مسابقات جهانی، 200 درصد مسابقات آسیایی، 11 درصد مسابقات بین المللی و 28 درصد اعزام به مسابقات کشوری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

افضل پور گفت: همچنین شش درصد تعداد مربی، 10 درصد تعداد ورزشکاران سازمان یافته، 123 درصد میزبانی مسابقات کشوری، منطقه ای و اردوهای تیم ملی در سال جاری پیشرفت داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار کرد: در سال جاری در حوزه جوانان اقداماتی از جمله، افزایش 13 درصدی اعتبار حوزه جوانان، 100 درصدی اعتبارنامه سمن ها، 100 درصدی حمایت از طرح های سازمان های مردم نهاد و کلنگ زنی خانه جوان شهرستان طبس با جذب اعتبار 30 میلیارد صورت گرفته است.

وی همچنین برگزاری جشنواره نشاط و امید، 100 کارگاه برای زوج های جوان، افزایش 100 درصدی نشست با جوانان، اجرای 320 برنامه در خصوص سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و افزایش 100 درصدی برنامه‌های مربوط به جوانان در سطح استان از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه عنوان کرد.

افضل پور با اشاره به اینکه در حوزه جذب خیران ورزش یار در سال جاری 30 پروژه ورزش ساز داریم، افزود: خیران ورزش یار استان تمایل زیادی به ساخت اماکن ورزشی به ویژه گودهای باستانی دارند و این موضوع ریشه در اعتقادات مذهبی مردم استان دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح‌کرد: در سال جاری10 پروژه عمرانی در شهرهای مختلف افتتاح و 130 میلیارد ریال اعتبار تملک از بخش مالیات بر ارزش افزوده در بخش عمرانی داریم که اگر همه آن تخصیص یابد اتفاق خوبی در پروژه‌های عمرانی رخ می‌دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی یادآور شد: طی این مدت 2 تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در خصوص سرمایه گذاری در شهرستان قائنات برای احداث سالن ورزشی 3 هزار نفری و کمک به تکمیل استخر شهرستان خوسف نیز منعقد شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ورزش زمینه ساز رشد اجتماعی در فرزندان و افزایش شاخص سلامت و شادابی در جامعه است، بیان کرد: نگاه تفریحی و تفننی به ورزش درست نبوده و وظیفه داریم برای حفظ خانواده، فرزندان و جامعه فرصت ورزش را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ط آ
اجرای 30 پروژه ورزشی در خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.