فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی از برخورد قاطع پلیس با متخلفین چهارشنبه آخر سال خبرداد.

برخورد قاطع پلیس با متخلفین چهارشنبه آخر سال

 سردارعزیزی فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: با هرگونه هنجارشکنی در شب چهارشنبه آخر سال با قاطعیت برخورد می شود.

سردارعزیزی با اشاره به اینکه طرح بر خورد با هنجارشکنان چهارشنبه آخرسال در کلیه شهرهای استان مرکزی اجرا می شود اضافه کرد: هماهنگی های لازم در سراسر 12 شهرستان استان مرکزی بعمل آمده است.

وی با بیان اینکه پیش بینی ها و تمهیدات لازم انجام شده که در نقاطی که سنوات گذشته مصرف مواد محترقه بیشتربوده و تجمع و دوردور و برخورد خودروها بیشتر بوده پلیس حضور پیدا کند افزود: هنجار شکنانی که بازداشت شونددر بازداشت نگداشته می شوند و تاپایان تعطیلات نوروز ازاد نخواهند شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی قصد پلیس را پیشگیری رقم زدن برای چهارشنبه کم خطر برای مردم دانست واز خانواده ها خواست با مراقبت از فرزندان شان از حوادث غم انگیز پیشگیری کنند و رعایت افراد مسن و سالمند را بکنند.

وی با بیان اینکه وسایل نقلیه ای که از هنجارشکنان در چهارشنبه آخرسال توقیف شود هم تا پایان تعطیلات نوروزی ترخیص نخواهد شد تصریح کرد: سال گذشته 900 هزار عدد مواد محترقه از انواع مختلف کشفیات داشتیم در صورتی که امسال تا کنون 2 میلیون و 525 هزارعدد انواع مواد محترقه کشفیات داشتیم.

انتهای پیام / ج

بازداشت هنجارشکنان چهارشنبه اخرسال تاپایان نوروز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.