غبارروبی وعطرافشانی مزار شهدا در روز شهید

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: برنامه‌های متنوعی در سطح استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود که تجلیل از همسران، مادران و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از جمله این برنامه‌ها است.

غبارروبی وعطرافشانی مزار شهدا در روز شهیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به غبارروبی وعطرافشانی مزار شهدا  گفت: ویزیت رایگان و پایش سلامت مادران و همسران شهدا از دیگر برنامه‌ها است که پزشکان پایش سلامت اداره با حضور در منازل این افراد خدماتی را ارائه می‌دهند.

عسگری به برپایی نمایشگاه‌های عکس در سطح استان اشاره کرد و گفت: کاشت نهال به یاد هر شهید توسط ادارات بنیاد، منابع طبیعی و دیگر دستگاه‌های اداری، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی و چندین برنامه دیگر که در مرکز استان و سایر شهرستان‌های تابعه استان از دیگر برنامه‌های روز شهید در استان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استن کرمانشاه بیان کرد: روز بزرگداشت شهدا به‌عنوان یکی از روزهای بسیار مهم در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی شناخته می‌شود و این روز نمادی در راستای تجلیل و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام است.

انتهای پیام/ز

 

برگزاری مراسم روز بزرگداشت شهدا در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.