رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان از اعمال برخی محدودیت رفت و آمد در مسیر باغ بهشت همدان در پنجشنبه پایانی سال خبر داد.

محدودیت رفت و آمد در مسیر باغ بهشت همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ فکری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان روز سشنبه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به مراسم پنجشنبه آخر سال، زیارت اهل قبور و مزار مطهر شهدا برخی محدویدت های ترافیکی در مسیر باغ بهشت همدان اعمال می شود.

وی با بیان اینکه برای تسهیل تردد شهروندان این محدودیت های ترافیکی اعمال می شود، گفت: ورودی باغ بهشت از سمت بلوار آیت الله موسوی و خورجی از سمت انتهای باغ بهشت و میدان امام حسن خواهد علبه اسلام خواهد بود.

سرهنگ فکری با بیان یانکه از سمت بلوار بهشت هیچ گونه ورودی به باغ بهشت وجود ندارد بیان کرد: از شهروندان در خواست می شود همکاری لازم را با پلیش برای راحتی تردد و بهبود ترافیک داشته باشند.

وی با اینکه چندین پارکینک برای خودروها در نظر گرفته شده است گفت: با هماهنگی اداره اوقاف، سازمان شهرداری به ویژه معاونت تاکسیرانی برای اجرای این طرح هماهنگی صورت گرفته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان با اشاره به برنامه راهنمایی و رانندگی برای نوروز گفت: طرح های پلیس  در ورودی ها و خروجی های همدان اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به حضور پر رنگ پلیس راهنمایی و رانندگی در ایام نوروز بیان کرد: گشت های پلیس در مسیر های گردشگری و تفریحی همدان حضور قابل توجه ی خواهد داشت.

سرهنگ فکری با اشاره به تشدید برخورد با خودروهای متخلف در روزهای پایانی سال و آستانه سال نو، گفت:   به تخلفات رانندگی در محل‌هایی که توقف وسایل نقلیه به هر میزان موجب بروز خطر و کاهش ظرفیت و انسداد شود و رانندگان به این امر توجه نکنند،  به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام /د.ا

محدودیت ترافیکی در مسیر های منتهی به باغ بهشت همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.