معرفی معتادان متهاجر به کمپ‌های بازآفرینی

شهردار اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار معتاد متهاجر به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی به کمپ‌های بازآفرینی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل صبح امروز در نشست مشترک با استاندار اردبیل اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار معتاد متهاجر به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی به کمپ‌های بازآفرینی معرفی شدند که در این زمینه نهادها و دستگاههای اجرایی باید به مسئولیت اجتماعی خود در قبال شهروندان عمل کنند.

شهردار اردبیل تصریح کرد: شهرداری اردبیل به تنهایی در مقابل یک پدیده اجتماعی نمی‌تواند مدیریت کند و این امر کمک بهزیستی و نیروی انتظامی را می‌طلبد اما باز هم همکاران شهرداری تعداد بی‌شماری از متکدیان غیربومی را شناسایی و به مراکز بهزیستی معرفی کرده‌اند.

وی ضمن تشریح برنامه‌های لایحه بودجه 97 شهرداری افزود: ساماندهی ترافیک شهری، توسعه فضای سبز، اتمام پروژه‌های نیمه تمام و ارتقای پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی برای ارائه خدمات در تمامی مناطق شهر  اعم از مناطق کم برخوردار و  بافت فرسوده در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار اردبیل گفت: آمار صدور مجوز ساخت و ساز در اردبیل 40 درصد کاهش یافته است در حالی که ما به دنبال افزایش دستمزد کارگران و افزایش ضریب‌های تعدیل در پروژه‌های عمرانی هستیم که این موضوع در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری نقش مهمی به دنبال داشته است.

لطف‌اللهیان بیان کرد: بازسازی بافت فرسوده در شهر اردبیل به منظور مقاوم‌سازی و زیباسازی از مهم‌ترین اقداماتی است که با ارائه تسهیلات تحقق می‌یابد که به همین منظور نیاز است در این زمینه همگان مشارکت و همکاری‌های همه‌جانبه‌ای داشته و روند اجرایی آن را تحقق بخشند.

انتهای پیام/ع

کاهش آسیب های اجتماعی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.