معاون توسعه و مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) از افزایش 45 درصدی مشارکت مردم در جشن احسان و نیکوکاری خبرداد.

رفیعی معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: مشارکت مردم در جشن احسان و نیکوکاری ۳۲ میلیارد ریال بوده است که از این مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به صورت نقدی و ۲۲ میلیارد ریال غیر نقدی است


وی افزود: این کمک‌ها در قالب سبد معیشت خانواده‌های تحت حمایت توزیع می شود و بیش‌ترین سهمیه را مناطق محروم، و شهرستان‌های نهبندان درمیان و سربیشه به خود اختصاص می دهند.


رفیعی با اشاره به اینکه ۳۱ هزار و ۳۵ خانواده تحت حمایت کمیته امداد هستند گفت: از این تعداد هزار و ۹۷۲ بیمار صعب العلاج و ۳۱ هزار و ۱۲۴ نفر سالمند و نه هزار و ۹۲۷ نفر دانش آموز و دانشجو، ۳ هزار و ۳۱۷ نفر یتیم و ۴ هزار و ۵۶۳ نفر فرزند محسنین هستند.


معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: این کمک‌ها اکنون در حال توزیع به نیازمندان است و تا پایان سال ادامه دارد.


وی گفت: در حال حاضر مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با ارسال پیام به شماره ۸۸۷۷ وهم چنین با شماره گیری *۸۸۷۷*۰۵۶# ارسال کنند.
انتهای پیام: ط. آ.

 

مشارکت ۳۲ میلیارد ریالی مردم خراسان جنوبی در جشن نیکوکاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.