دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه، از دارندگان سلاح های غیرمجاز اعم از شکاری و غیرشکاری خواست هرچه سریعتر سلاح های خود را تحویل دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  محمدحسین صادقی  دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه، گفت:    دارندگان این سلاح ها اگر حسن نیت خود را با تحویل سلاح ها نشان دهند برای آنها ارفاق، تخفیف و حتی معافیت از مجازات در نظر می گیرم اگر کسی به توصیه های ما در این رابطه عمل نکرد منتظر تخفیف، مسامحه و ارفاق نباشد و اشد مجازات برای آنها در نظر گرفته می شود.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در ادامه نسبت به مزاحمت های خیابانی افراد شرور و ایجاد ناامنی توسط زورگویان نیز هشدار داد و گفت: پلیس به شدت با افراد شرور و سابقه دار برخورد می کند.

صادقی به قمه کشی عده ای شرور در مرکز تجاری ارگ کرمانشاه نیز اشاره کرد و افزود: این قمه کش ها منتظر اشد مجازات باشند و تاوان سختی را بابت قمه کشی و گرز کشی در این مرکز تجاری باید پس دهند وموضوع قدرت نمایی با سلاح را شخصا پیگیری می کنم.

وی همچنین با بیان اینکه فضای مجازی جای قدرت نمایی و کُری خوانی نیست، گفت: برخی افراد با قدرت بی پایه و اساس در فضای مجازی کُری خوانی می کنند که باید بدانند تحت تعقیب و پیگرد قانونی قرار می گیرند.

وی اظهار کرد: فردی که در فضای مجازی کُری خوانی می کرد اکنون در زندان است و تا پایان تعطیلات نیز آنجا می ماند.

انتهای پیام/ز

 

دستگیری قمه کشی عده ای شرور در مرکز تجاری ارگ کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
باید مجازاتشون کنید تا درس عبرتی بشه برای بقیه