فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: از ظرفیت پلیس افتخاری در ایام نوروز، استفاده خواهد شد و گشت‌های انتظامی، پلیس راه و راهور نیز در این ایام افزایش پیدا می‌کنند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سردار امان اللهی گفت: امسال برای چهارمین سال پیاپی میزان وقوع سرقت در استان کرمانشاه کاهش یافته است.

امان اللهی با بیان اینکه از ابتدای سال شش هزارو ۶۱۳ سارق دستگیر شده اند، توضیح داد: میزان وقوع سرقت‌های مهمه ۱۲ درصد، سرقت مغازه ۱۷ درصد، سرقت منزل ۱۲ درصد، سرقت خودرو ۴ درصد و سرقت به عنف ۱۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه برخورد با ارازل و اوباش همچنان در دستور کار است، افزود: امسال ۵۵ درصد شرارت‌ها و ۳۸ درصد نزاع‌های دسته جمعی در سطح استان کمتر شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در رابطه با کشفیات کالای قاچاق گفت: از ابتدای سال تا کنون ۳۷ باند برزگ قاچاق کالا متلاشی، یک هزار و ۹۱۱ قاچاقچی دستگیر و ۶۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصد افزایش دارد.

سردار امان اللهی با بیان اینکه میزان کشفیات مواد مخدر در کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از صد درصد افزایش پیدا کرده است، گفت: از ابتدای سال ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کرمانشاه کشف، ۳۹ باند متلاشی و ۱۷۶ قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر شده اند.

به گفته وی یک هزارو ۲۸۲ طرح پاکسازی مناطق آلوده در کرمانشاه اجرا، شش هزار و ۳۸۴ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و ۲۸۶ محل تهیه و توزیع مواد مخدر به نفع دولت پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به منظور کاهش آسیب‌های مواد مخدر در استان کرمانشاه از ابتدای سال به یک هزار ۳۳۲ نفر مشاوره اعتیاد و به ۱۰ هزار و ۱۷۰ نفر آموزش لازم داده شده است.

سردار امان اللهی در رابطه با عملیات‌های پلیسی انجام شده گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۶۸ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ گرفته که بیش از ۲۷۳ هزار مورد از آن‌ها به عملیات پلیسی ختم شده اند.

بر اساس اعلام وی از ابتدای سال پنج هزارو ۱۱۷ واحد صنفی متخلف پلمپ و ۲ هزارو ۶۱۵ خودرو متخلف در بحث امنیت اجتماعی توقیف شده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای سال حدود یازده هزارو ۵۰۰ فقره تصادف در استان رخ داده است، گفت: آمار فوتی‌ها در تصادف نسبت به سال قبل ۲ درصد افزایش و مجروحان شش درصد کاهش یافته است.

سردار امان اللهی با بیان اینکه میزان وقوع جرایم در فضای مجازی ۸۰ درصد افزایش پیدا کرده است، گفت: از ابتدای سال ۵۳۰ فقره جرم در فضای مجازی در استان کرمانشاه به ثبت رسیده است که ۹۲ درصد این جرایم کشف و ضبط شده اند

 

 

انتها پیام/د

 

 

میزان وقوع سرقت در استان کرمانشاه کاهش یافته است

 

برچسب ها: کرمانشاه ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.