مسابقه مشاعره رضوی که هم اکنون در حرم مطهر رضوی در حال ضبط است، در ایام نوروز از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

مشاعره رضوی میهمان خانه‌های مردم در نوروز ۹۷به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  اسماعیل آذر مجری برنامه مشاعره رضوی گفت: این برنامه در نوروز ۹۷ به همت موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی روی آنتن شبکه آموزش می‌رود و این برنامه بهانه‌ای است تا حلاوت حرم مطهرامام رضا (ع) را با مردم قسمت می‌کنیم.

وی با اشاره به این که مشاعره رضوی برای اولین بار است که در حرم مطهر رضوی ضبط می‌شود افزود: مسابقه در چند بخش مشاعره شتاب، مشاعره مشروح و در فینال به صورت مشاعره وام ستان برگزار خواهد شد.

مجری برنامه مشاعره رضوی با اشاره به این که یکی از آیتم‌های برنامه به شعر خوانی (غزل‌ها و قصیده‌های رضوی) توسط بچه‌های هفت تا ۱۰ سال اختصاص دارد، گفت: هدف ما ایجاد یک نهضت هنری و افزایش معرفت افزایی و جذب جوانان به سیره حضرت رضا (ع) است.

آذر افزود: ضبط این برنامه تا چند روز آینده در حرم مطهر رضوی ادامه خواهد داشت و در نهایت در ایام نوروز ساعت ۲۱ و بازپخش آن ساعت ۱۵ روز بعد از شبکه آموزش پخش خواهد شد.

انتهای پیام// ز.‌ی


ضبط ویژه برنامه مشاعره رضوی در حرم امام رضا (ع)

برچسب ها: نوروز ، تلویزیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار