فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده نیرو‌های ما به منظور برقراری نظم و امنیت نوروزی افزایش پیدا خواهند کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سردار "منوچهر امان اللهی" گفت: در بحث چهارشنبه آخر سال همچون سال‌های گذشته ما به جشن و شادی مردم احترام می‌گذاریم و بر برگزاری محله محور مراسم تاکید داریم.
وی گفت: اگر در این شب راهبندان، مزاحمت و هنجار شکنی انجام شود، نیروی انتظامی برابر وظیفه‌ای که دارد و در خواست مردم با متخلفان برخورد خواهد کرد.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پیگشیری‌های لازم انجام شده و کنترل‌ها صورت گرفته است، گفت: پنج میلیون ۳۶۰ هزار انواع مواد منفجره و محترقه در استان کشف شده که افزایش چشمگیری داشته است.
سردار امان اللهی افزود: برای فردا شب در برخی از نقاط شهر بحث‌های ترافیکی پیشبینی شده است و ماموران انتظامی نیز حضوری چشمگیری خواهند داشت.
وی اعلام کرد: خودرو‌های مشکل ساز و مزاحم در شب چهارشنبه آخر سال، تا پایان نوروز توقیف می‌شوند و با متخلفان برخورد خواهد شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های نیروی انتظامی به منظور برقراری نظم و امنیت نوروزی گفت: ۳۶ پایگاه انتظامی به منظور برقراری نظم و امنیت در ایام نوروز به پایگاه‌ها و کلانتری‌های موجود اضافه خواهند شد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

پیشگیری‌های لازم برای امنیت چهارشنبه آخر سال

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.