رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمانشاه گفت: 25 اسفند حداکثر تسهیلات مناطق زلزله پرداخت می شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛بهزاد جلیلیان رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمانشاه گفت: تا دو هفته قبل به کند بودن روند فعالیت بنیاد مسکن انتقاد بود و پرداختی از سوی بانک‌ها به روز صورت می‌گرفت، اما از هفته گذشته به طور ناگهانی شاهد افزایش حجم افراد معرفی شده به بانک‌ها بودیم که با یک برگه معرفی نامه به بانک می‌آیند و این افزایش تعداد متقاضی باعث بالا رفتن حجم کار شده است.

مدیر شعب بانک ملی استان کرمانشاه یادآوری کرد: با وجود همه مشکلات و حجم زیاد کاری که بانکها در ایام پایان سال دارند، تلاش می‌کنیم به روز باشیم و از روند پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان جا نمانیم.

جلیلیان افزود: تلاش می‌کنیم تا موعد مقرر یعنی 25 اسفند حداکثر پرداختی تسهیلات به زلزله زدگان را داشته باشیم.

وی عنوان کرد: پس از این ایام نیز اگر کاری از پرداخت تسهیلات باقی ماند در کوتاهترین زمان ممکن کارها را پیش می‌بریم و شعب بانکی آماده ارائه خدمات به مردم خواهند بود.

وی از تقویت نیروها در شعب بانکی مناطق زلزله زده هم یاد کرد و گفت: ساعت کاری بانک‌ها در مناطق زلزله زده نیز افزایش یافته و بانک‌ها از صبح تا ساعت حدود 20 مردم را پذیرش می‌کنند و پس از آن نیز تا ساعت یک بامداد به کار پرونده‌ها رسیدگی می‌کنند.

انتهای پیام/د

به کند بودن روند فعالیت بنیاد مسکن انتقاد است

برچسب ها: کرمانشاه ، بانک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.