مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت:انقلاب اسلامی ادامه‌دهنده راه نهضت اسلام است که شهدا آن را با خون خود آبیاری کردند و درخت آن را کاشتند تا همگان از این نهال پرثمر استفاده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش وکیلی امروز در یادواره شهدای کارمند شهرستان فلاورجان اظهار کرد: اتفاقاتی که در دنیا می‌افتد دو نوع است، این اتفاق را کسی به وجود می‌آورد و عده‌ای آن را ادامه می‌دهند که در بیش از 1400 سال نهضت اسلامی توسط پیامبر اکرم(ص) تاکنون ادامه دارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ادامه‌دهنده راه نهضت اسلام است که شهدا آن را به خون خود آبیاری کردند و درخت آن را کاشتند تا همگان از این نهال پرثمر استفاده کنند و علاوه بر بهره داخلی بازتاب جهانی آن نیز ادامه دارد و آنان هم در پیشگاه خداوند روسفید هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با برشمردن ویژگی‌های شهدا ادامه داد: با نخستین قطره خون شهدا تمام گناهان او بخشیده خواهد شد، شهید به‌ محض شهادت جایگاه خود را در بهشت خواهد دید و این شهید از فشار قبر در امان بوده و احساسی نمی‌کند و آخر مقام شفاعت شهید که امید است همگان مورد عنایت مقام شهدا در شفاعت قرار گیرد.

وی با برشمردن وظایف مردم نسبت به آرمان‌های شهدا تصریح کرد: حفظ وحدت، دفاع از ولایت‌فقیه، رعایت تقوا و اخلاق اسلامی، توصیه به نماز اول وقت، امر به ‌معروف و نهی از منکر و توصیه به مسؤولان که تلاش کنید تا در کشور اسلامی رضایت‌مندی مردم کسب شود از جمله وصایای شهداست.

وکیلی اذعان کرد: امروز وظیفه همگان است که نگذارند آرمان‌های شهدا فراموش شود و با برادری و برابری آرمان شهدا را به سرمنزل مقصود برسانیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی را به نسل‌های بعد منتقل کنند.

وی در پایان با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد شهید خاطرنشان کرد: دوراندیشی امام(ره) در پایه‌گذاری این نهاد مقدس باعث شد که وظیفه در قبال مقام شهدا سنگین‌تر از گذشته شود و امید است که بتوانیم قدردان ذره‌ای از جان‌فشانی‌های خانواده‌های ایثارگران و شهدا باشیم.

 یادواره شهدای کارمند شهرستان فلاورجان  امروز در سالن اجتماعات اداره آموزش‌ و پرورش این شهرستان برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.