«عطا محمد نور» توافق با ارگ و تعیین والی جدید را تکذیب کرد

«عطا محمد نور»، والی برکنار شده بلخ اخبار توافق وی با ارگ ریاست جمهوری و تعیین والی جدید برای این ولایت را تکذیب کرد.

«عطا محمد نور» توافق با ارگ و تعیین والی جدید را تکذیب کردبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «عطا محمد نور»، والی برکنار شده بلخ اخبار توافق وی با ارگ ریاست جمهوری و تعیین والی جدید برای این ولایت را تکذیب کرد.

روز گذشته اخباری منتشر که خبر از توافق حزب جمعیت اسلامی و ارگ ریاست جمهوری برای کناره گیری عطا محمد نور و تعیین «محمد اسحاق رهگذر» به عنوان والی جدید می داد اما وی این اخبار را شایعه و بی اساس خواند.

وی در صفحه اجتماعی خود در فیس بوک نوشت: «خبرهایی در صفحه‌های اجتماعی و رسانه‌ها در خصوص کنار رفتن من از ولایت بلخ، دست به دست می‌شود. تمام این خبرها بی‌اساس بوده و آن را تکذیب می‌کنیم. با تأکید می‌گویم که تا زمانی که خواسته‌های مشروع جمعیت اسلامى افغانستان برآورده نشود، هیچ معاملۀ پیدا و پنهان در کار نخواهد بود.»

وی افزوده است: «ما به تمام تعهدات خود پا بند هستیم و درِ مذاکره را نبسته‌ایم و تصمیم نهایی را کماکان از صلاحیت رهبری جمعیت می‌دانیم. موضوع ولایت بلخ، آخرین ماده و موردی است که در مذاکرات مطرح بوده است.»

عطا محمد نور گفته است: «یک بار دیگر قابل یاد‌آوری می‌دانم که تصمیم نهایی در خصوص مذاکرات را حزب جمیعت و شخص رهبر حزب صلاح الدين رباني می‌تواند بگیرد.»

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.