فرماندار بویراحمد از فعالیتهای صورت گرفته نسبت به فضای سبز مرکز استان تقدیر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛فرماندار بویراحمد در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان بویراحمد با تاکید برآماده سازی و سرویس چشمه های بهداشتی در مرکز استان اظهار کرد :مسافران و گردشگران که به مرکز استان مسافرت می کنند در سالهای گذشته از این مسئله گله مند بودند و بیشترین نارضایتی راازوضعیت نامطلوب سرویسهای بهداشتی داشتند .

شاهرخ کناری ضمن تقدیر از فعالیتهای صورت گرفته نسبت به فضای سبز مرکز استان گفت: شهرداری یاسوج باید نسبت به رفع مشکلات سرویس های بهداشتی در پارکها و محلهایی که برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شد اقدامات موثرتری داشته باشد.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان بویراحمد نظارت دستگاههای متولی در حوزه خدمات سفر را مهم ارزیابی کرد و گفت دستگاههای میراث فرهنگی و گردشگری و شهرداریها موظف به نظارت ومدیریت اماکن گردشگری و پارکها هستند .

فرماندار بویراحمد تنگ گنجه ای ،تنگ مهریان ،آبشار یاسوج ،پارک ساحلی،مساجد،اماکن مذهبی و سطح شهر یاسوج را پر بازدیدترین مراکز عنوان کرد و گفت رسیدگی به این مراکز باید اولویت دستگاههای متولی قرار گیرد.

کناری گفت باتوجه به اینکه مرکز استان بعنوان مقصد گردشگری خیل عظیمی از گردشگران در ایام نوروز است انتظار می رود زمینه میزبانی مهمانان نوروزی در شهر یاسوج فراهم و کم وکاستی ها در اسرع وقت برطرف شوند.

وی افزود: سرعت گاهها در مرکز استان از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند و متاسفانه در صورتی که مسافری برای اولین بار به مرکز استان بیاید با مشکل مواجه می شود بنابراین باید آشکارسازی سرعت گاهها و خط کشی خیابانها در اسرع وقت در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/د

دستگاههای متولی بر اماکن گردشگری نظارت بیشتری داشته باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.