کلاهبردار ۷ میلیارد ریالی در مازندران دستگیری شد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: درپی مراجعه چند نفر از شهروندان و متصدیان واحد‌های صنفی در شهرستان آمل مبنی بر کلاهبرداری از آنان با استفاده از چک‌های بی هویت و جعلی توسط فردی ناشناس موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی آمل با بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات گسترده پلیسی و اطلاعاتی موفق شدند، متهم را شناسایی کنند.

سردار میرفیضی گفت: با هماهنگی مرجع قضائی متهم که با خریداری چک‌ های جعلی و فاقد هویت از یکی از شهرستان‌ های همجوار مبادرت به کلاهبرداری از شهروندان می‌ کرد در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از وی ۲۰ فقره چک فاقد هویت و جعلی کشف شد.

وی با اشاره به این که متهم تاکنون به ۷ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه کلاهبرداران معمولاً با ظاهری آراسته و فریبنده و جعل عناوین همواره با بیان افتخارات فردی و نشان دادن اعمال مدیریت خود سعی در جلب اعتماد افراد می‌ کنند، از شهروندان خواست: در معاملات با افراد ناشنانس تامل کرده و در صورت مواجهه با افراد مشکوک سریعا مراتب را به مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ م

کلاهبردار ۷ میلیارد ریالی در مازندران دستگیر شد

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.