مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه گفت: سند ۲۰۳۰ تحت هیچ عنوانی در مدارس ساوه اجرا نشده است.

سند ۲۰۳۰ تحت هیچ عنوانی در مدارس ساوه اجرا نشده/تشکیل گروهی برای پیگیری مسائل اخیر

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ فراشیانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه سند ۲۰۳۰ تحت هیچ عنوانی در مدارس ساوه اجرا نشده و اصلا جایگاهی ندارد گفت: ملاک عمل مسئولان در مدارس، سند تحول بنیادین و مصوبات شورای آموزش و پرورش است.

فراشیانی با اشاره به برگزاری مراسمی به نام این مجموعه و انتقاد برخی مسئولین گفت: با دستور و نظارت مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی هیئتی تشکیل و در حال بررسی موضوع و اعلام نتیجه در این زمینه هستند.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه در مورد مسائل اخیر آموزش و پرورش نقشی در برگزاری نداشته، اما مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با دغدغه و حساسیت بسیار زیاد دستور تشکیل گروه پیگیری برای روشن شدن موضوع داده و بعد از مشخص شدن مقصرین امر با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

نباید در اعتماد خانواده‌ها به آموزش و پرورش خدشه وارد شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه ادامه داد: تاکنون آموزش و پرورش ساوه میزبان مراسم فرهنگی و ارزشی در شهر بوده و اجازه نخواهیم داد تا در اعتماد خانواده‌ها به مجموعه آموزش و پرورش خدشه‌ای وارد شود.

وی بیان کرد: در سال جاری ۱۰ میلیارد تومان از محل مشارکت خیرین برای احداث فضا‌های آموزشی جذب شده و قرار است جشنواره خیرین مدرسه ساز در فروردین ماه سال آینده برگزارشود.

فراشیانی از فعالیت علمی پژوهشسرا در ساوه خبر داد و افزود: امسال برای اولین بار در زمینه پژوهش‌های قرآنی، ۳۰ محفل در ۳۰ مدرسه تشکیل شده و قرار است با شناسایی استعداد‌های قرآنی، میزبان اولین جشنواره قرآنی باشیم.

تلاش برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه گفت: در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کار‌های بزرگی در زمینه آموزش پیشگیری از اعتیاد، فضای مجازی، فرزندپروری و سبک زندگی دینی و اسلامی صورت گرفته است و در زمینه هدایت تحصیلی و روش‌های هدایت دانش‌آموزان به رشته‌های مورد علاقه طبق توازن رشته‌ای عمل شده گرفته است.

وی اجرای مسابقات فرهنگی هنری و نماز، اجرای طرح روحانی امین مدارس جهت امر به معروف ونهی از منکر، برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس و اجرای نماز جماعت مدارس با حضور امام جمعه و طرح پرسش و پاسخ را از دیگر فعالیت‌های آموزش و پرورش ساوه برشمرد.

فراشیانی درخشش دانش آموزان در کنکور و کسب رتبه‌های زیر هزار، فعالیت‌های بزرگ پژوهشسرای دانش آموزی و رتبه ممتاز استانی، درخشش هنرجویان در مسابقات علمی عملی و درخشش دانش آموزان در مسابقات نادکاپ را از فعالیت‌ها و دستاورد‌های حوزه آموزشی عنوان کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار