۲۳ واحد شن وماسه در شرف گرفتن استاندارد از سازمان ملی استاندارد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید جعفر رسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل با بیان اینکه ۳۵ واحد معدن فعال در سطح شهرستان می‌باشند، تعداد ۱۲ واحد دارای گواهینامه استاندارد است، گفت: ۲۳ واحد معدنی در شرف گرفتن گواهی استاندارد از سازمان ملی استاندارد هستند.

وی به نظارت برحمل شن وماسه درآمل اشاره کرد و افزود: تفکیک مصالح ساختمانی باید انجام شود و استاندارد باید براساس ضوابط و قوانین صورت گیرد و مهر استاندارد بر روی مصالح خانگی انجام گیرد و نوع مصالح نیز باید مشخص شود.

فرماندار ویژه آمل گفت: به دلیل اینکه اگر مصالح نامرغوبی به دست شهروندان برسد، شهروندان با توجه به شناخت نداشتن این نوع مصالح آنرا جهت ساخت و ساز استفاده می‌کنند و این کار موجب بروز خسارات جبران ناپذیری به آن‌ها می‌شود که باید نظارت دقیق تری در این زمینه انجام شود.

رسولی افزود: معادن شن و ماسه باید براساس کیفیت مورد ارزیابی و شناسایی قرار گیرند و حفظ حقوق بیت المال باید انجام شود.

وی گفت: لایه‌ها و عناصر شن و ماسه باید آزمایشگاه‌های معتبر مشخص و آزمایش شوند و شن و ماسه نیز باید مهر تأیید بر معادن داشته باشند

وی تاکید کرد: با کامیون‌هایی که مصالح خیس به مردم ارائه می‌دهند برخورد می‌شود.

فرماندار ویژه آمل گفت: کیفیت شن و ماسه و بتن آماده باید بطور مداوم کنترل شود، چون به مقاومت ساختمان‌ها در برابر زلزله و جان مردم مرتبط است.

انتهای پیام/آ

واحد‌های معدنی آمل در انتظار گواهی استاندارد

برچسب ها: صنعت ، وزارت اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار