تیم خاتم اردکان در بازی برگشت مرحله فینال جام شهید حججی به مقام نایب قهرمانی لیگ رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ تیم خاتم اردکان یزد در بازی برگشت مرحله فینال جام شهید حججی جلوی چشم سرمربی تیم ملی به مصاف بانک سرمایه پرباتجربه رفت که در این شایستگی در خانه خود سالن آیت خاتمی بانتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد و به مقام نایب قهرمانی لیگ رسید.

خاتم در حالی نایب قهرمان شد که هیچ کس فکرشم نمی‌کرد که به این مرحله برسد خاتم که در نیم فصل اول نتایج زیاد خوبی نگرفته بود تا حدی که از رفتن میر حسینی خبر می‌رسید.

اما  نیم فصل دوم ورق برگشت میرحسینی ماند وبا آوردن پاسور جوان محمد طاهروادی خاتم کاری کرد کارستان وتیم بزرگی مثل شهرداری ارومیه در ارومیه یاران معروف در اردکان باعث شد خاتم در رده هفتم قرارگرفت ودر مرحله بعد به مصاف سایپا می رفت که در دره مقدماتی دوم شده بود.
خاتم یک بار دیگر غول کشی خود را ادامه داد سایپا را در تهران واردکان به زانو در آورد.

تیم والیبال خاتم درمرحله نیم نهایی به مصاف شهرداری تبریز رفت وتوانست هم در تبریز و هم در اردکان شهرداری را شکست دهد وباعث خوشهالی مردم اردکان ویزد شود.

واما فینال خاتم در حالی به مصاف بانک سرمایه رفت که بانکی ها مدافع عنوان قهرمانی بودند.
کار سختی بود، ولی خاتم بازنده‌ی سربلند شد تا حتی که کارخانه پرافتخارترین مربی لیگ درباره‌ی خاتم گفت: خاتم سرسخت‌ترین تیم لیگ بود .

در پایان باید از تلاش تابش نماینده وامام جمعه اردکان تشکر کرد که باعث پیشرفت والیبال در اردکان شدند.

در نهایت از مردم پرشور اردکان که یار همیشگی خاتم بودند واز عباس قانع که در طول این بازی‌ها با گزارش پرهیچان خود باعث حرارت وانرژی مردم شد باید تشکر کرد.

انتهای پیام/ ی

تیم خاتم اردکان به مقام نایب قهرمانی لیگ رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.