مهمترین رویداد‌های خبری و قرآنی در دی‌ماه سال ۹۶ را اینجا مشاهده کنید.

نوروزی///خبر خوش برای مددجویان و نیکوکاران در سال ۹۶/ ثبت رسم الخط ایرانیبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سال گذشته با تمام فراز و نشیب ها و رخدادهای قرآنی  با تدارک و تولیدات مختلف همراه مردم بوده است. از این روی شما در این گزارش می توانید مهمترین رویداد های خبری و قرآنی در دی‌ماه سال 96 را اینجا بخوانید.

* سعید حدادیان در بیمارستان بستری شد

سعید حدادیان مداح و شاعر اهل بیت(ع)، که  در دهم دی‎ماه برای مداحی حماسه نهم دی در مهدیه امام حسن مجتبی (ع) حاضر شده بود، بلافاصله پس از آن به دلیل عارضه کیست حجنره تحت عمل جراحی قرار گرفت و پس از چند روز در سیزدهم همان ماه از بیمارستان مرخص شد.

محمد حسین حدادیان فرزند این مداح اهل بیت (ع) در گفتگو با خبرنگار ما از روند بهبودی پدرش و همچنین مراقبت های بعد از عمل جراحی خبر داد.

* سامانه مددجویی «ویکی نیکی» رونمایی شد

صبح روز هفدهم دی‌ماه، با حضور حجت‌ السلام والمسلمین غلامرضا محمدزاده مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه استان تهران و جمعی از مددجویان تهران و کشور، از سامانه مددجویی «ویکی نیکی» در راستای ارتباط و تعامل نیکوکاران و مددجویان رونمایی شد.

* رسم الخط ایرانی در اولویت فعالیت های معاونت قرآن و عترت قرار دارد

بیستم دی‌ماه، اصغر امیرنیا مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، از ثبت رسم الخط ایرانی در دستور کار این معاونت خبر داد.

همچنین معاونت قرآن و عترت با حمایت از قرآن به رسم الخط های ایرانی گفت : از این پس هر رسم الخطی که از سوی سازمان دارالقرآن مجوز انتشار دریافت نماید ، در چارچوب دستورالعمل شورای خرید معاونت، اقدام خواهد کرد.

* ثبت نام بیش از 83 هزار نفر در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم

محمد امیری مسئول دبیرخانه ستاد مرکزی طرح ملی حفظ قرآن سازمان اوقاف، پس از گذشت یک ماه و نیم از روند ثبت نام آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم، از ثبت نام بیش از 83 هزار نفر در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم خبر داد.

* ارسال 110 جهیزیه به خانه نوعروسان نیازمند

مراسم ارسال ۱۱۰ جهیزیه برای نوعروسان نیازمند در قالب طرح «هر مسجد یک جهیزیه» عصر دوشنبه ۲۵ دی ماه با حضور حجت الاسلام مجتبی صداقت سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور با در نظر گرفتن خدمت‌رسانی اجتماعی مساجد و نقش تاریخی مسجد در گذر زمان از شکل گیری انقلاب اسلامی، پایگاه پشتیبانی هشت سال جنگ تحمیلی و ...برگزار شد.

گفتنی است؛ در ادامه به امضای تفاهم نامه همکاری بین مرکز رسیدگی به امور مساجد و کمیته امداد امام خمینی(ره) و روند ارسال جهیزیه برای نوعروسان نیازمند اشاره شد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار