در پی ممنوعیت تبلیغات ارزهای رمزپایه در گوگل، ارزش بیت کوین به کمتر از 8 هزار دلار رسید.

کاهش ارزش بیت کوین در پی ممنوعیت تبلیغات ارزهای رمزپایه در گوگلبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پس از آنکه غول‌های فناوری آمریکا اعلام کردند تبلیغات ارزهای رمز پایه را ممنوع می کنند، ارزش بیت کوین، معروف ترین ارز دیجیتالی پس از رشد موقت، بار دیگر سقوط کرد و به کمتر از 8 هزار دلار  رسید.

بر اساس آمارهای «کوین مارکت کپ» (CoinMarketCap) ارزش بیت کوین در مبادلات صبح امروز با 14 درصد کاهش به 7909 دلار رسید. ارزش ارز دیجیتالی بیت کوین در مرکز مبادلات بریت فینکس 13.8 درصد کاهش داشت و هر واحد بیت کوین 7847 دلار داد و ستد شد. در مرکز مبادلات باینانس (Binance) هر واحد بیت کوین با 14.8 درصد کاهش، 7835 دلار معامله شد.

روز چهارشنبه، شرکت گوگل اعلام کرد تبلیغات مربوط به ارزهای رمز پایه را به منظور حفاظت از «اکوسیستم تبلیغات» ممنوع می کند. چنین اقدامی را شرکت فیس بوک در ماه ژانویه انجام داد و تبلیغات بیت کوین و سایر ارزهای رمز پایه را حذف کرد.

پیش از این، کارشناسان عرصه سایبری نیز گزارش دادند هکرها با سوءاستفاده از نرم‌افزارهای آسیب‌پذیر، از حساب‌های بیت کوین کاربران برداشت کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارزش بیت کوین کاهش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار