رئیس مرکزسیمای استان‌ها صدا وسیمای کشور با اشاره به دیجیتالی شدن فرستنده های تلویزیونی گفت: مادر دوران جنگ فیزیکی موفق به شکست دشمنان شدیم، ولی امروز همان جنگ بعنوان جنگ نرم علیه ما شروع شده است.

دیجیتالی شدن فرستنده ها درجذب مخاطب موثر بوده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیدعباس فاطمی رییس مرکز سیمای استان‌ها گفت: از ۲۷۰ شبکه تلویزیونی فارسی زبان و ۲۰۰ شبکه تلویزیونی قومی قصد دارند چشم مخاطب را به خودشان جلب کنند و بر افکار مخاطبان تاثیر بگذارند.

فاطمی با بیان اینکه برخی رسانه‌ها حتی داعش را حمایت میکنند افزود:برخی شبکه‌ها حتی جنایات داعش را زنده پخش میکردند.

وی پوشش ۹۳ درصدی دیجیتال دراستان را رقمی قابل قبول دانست و افزایش این رقم تا ۹۶ درصد و همچنین بهره گیری از دستگاه‌های روزآمد را در افزایش رضایتمندی مخاطبان و تاثیرگذاری هرچه بیشتر لازم دانست.

رئیس مرکز سیمای استان‌های صدا وسیمابا گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافعان حرم افزود:امروز صداوسیما با ساخت مستند‌هایی از شهدای مدافع حرم وراهیان نور راه آن‌ها را ادامه میدهد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن صداوسیما را مورد هجمه جدی قرار داده گفت:بایستی با تولید محتوی با این هجمه‌ها مقابله کند که مرکز کرمان هم کارنامه مطلوبی در این زمینه دارد.

فاطمی رشد چشمگیر حضور اقشار و افکار مختلف در رسانه را مطلوب دانست و گفت:رسانه ملی محل تهاتر و تبادل افکار است.

وی از رسانه ملی بعنوان پشتیبان دولت و نظام یاد کرد و گفت:تاخیر در انعکاس اخبار جایز نیست و اگر گاهی در برخی موارد خاص رسانه با تاخیر ورود میکند که این تاخیر با در نظر گرفتن مصالح نظام صورت میگیرد.

وی بااشاره به اینکه همه شبکه‌های استانی بصورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت هستند افزود:این افزایش بدون افزایش اعتبارات صورت گرفته است.

فاطمی کسب رضایت ۸۸ درصدی از سوی مخاطبان را تبریک گفت و شایسته تقدیر دانست.

انتهای پیام/ح

تاثیردیجیتالی شدن فرستنده های تلویزیونی درجذب مخاطب

برچسب ها: رسانه ، اخباراجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار