آزمون حوزه علمیه یزد ۷ اردیبهشت ماه ۹۷ برگزار می‌شود

معاون آموزش حوزه علمیه یزد گفت: ثبت نام حوزه‌های علمیه برادران در استان یزد تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ معاون آموزش حوزه علمیه یزد با بیان اینکه ثبت نام سال تحصیلی ۹۷_۹۸ حوزه‌های علمیه یزد از ۱۲ اسفندماه آغاز شده گفت: مهلت ثبت نام علاقمندان تا تاریخ ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور به تاریخ برگزاری آزمون حوزه علمیه یزد اشاره کرد و گفت: این آزمون در تاریخ ۷ اردیبهشت ماه ۹۷ برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: حوزه‌های علمیه در سه مقطع پایه هشتم، دیپلم و بالاتر از دیپلم پذیرش دارند و علاقمندان برای حضور در حوزه‌های علمیه می‌توانند در این سه مقطع ثبت نام کنند.

حجت الاسلام حسینی پور با بیان اینکه در استان یزد ۱۲ مدرسه مشغول به فعالیت هستند که در سال آینده یک مدرسه دیگر نیز به آن‌ها اضافه می‌شود، افزود: از این تعداد ۱۱ مدرسه بلند مدت و یک مدرسه سفیران هدایت کوتاه مدت است.

معاون آموزش حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۶۰۰ نفر برای حضور در حوزه علمیه در یزد ثبت نام کردند گفت: پس از گذراندن مراحل پذیرش ۱۷۵ نفر به حوزه علمیه یزد راه یافتند.

وی افزود: باتوجه به اینکه سال‌های گذشته افرادی که ثبت نام نکرده بودند می‌توانستند روز آزمون شرکت کنند و سال گذشته این امکان هم برای آن‌ها فراهم نشد، قطعا امسال هم کسانی که ثبت نام سامانه‌ای نداشته باشند اجازه حضور در آزمون را نخواهند داشت.

حجت الاسلام حسینی پور در پایان خاطر نشان کرد: علاقمندان به ثبت نام در مدارس علمیه یزد می‌توانند با شماره تلفن‌های ۲۶۲۲۲۸۸۸ و ۳۶۲۷۱۸۵۱ تماس گرفته و اطلاعات کامل و تکمیلی را جویا شوند.
انتهای پیام/ ی

۱۵ فروردین ماه آخرین مهلت ثبت نام حوزه‌های علمیه برادران در استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.