سیاوش حقیقی گفت: فکر نمی‌کنم روند اکران فیلم‌های خارجی در سینما، دلخواه مخاطبان عام باشد و به نظرم مقوله معقولی نیست.

اکران فیلم‌های خارجی مقوله معقولی نیستسیاوش حقیقی تهیه‌کننده سینما، درباره اکران فیلم‌های خارجی در سینما‌های ایران به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: به نظر شما چطور ممکن است مردم فیلم‌هایی را که به راحتی با زیرنویس و به صورت کامل دانلود می‌کنند و یا به قیمت دو یا سه هزار تومان می‌خرند، در سینما‌ با بلیت‌های ده و یا دوازده هزار تومانی ببینند. مخاطب با شرایطی که عرض کردم، در منزل و در آسایش فیلم دلخواه خود را می‌بیند. پس فکر نمی‌کنم این روند اکران فیلم‌های خارجی در سینما دلخواه مخاطبان عام باشد و به نظرم مقوله معقولی نیست.

وی افزود: البته من الان درباره خروجی مثبت و یا منفی آن نمی‌توانم نظر بدهم؛ باید اطلاعات بیشتری به دست بیاورم و از سویی باید منتظر آزمون و خطا‌های این تصمیم گیری بود.

این تهیه‌کننده بیان کرد: ما در این سینما با کمبود سالن و صندلی روبرو هستیم و همین الان برای اکران فیلم‌های داخلی که بر اساس موازین قانونی کشورمان ساخته می شوند، مشکل داریم.

وی اظهار داشت: حتی اگر مشکل صندلی و سالن هم حل شود، ممیزی‌ فیلم‌های خارجی برای نمایش در کشور ما که فرهنگ و قانون خودمان را داریم، مشکلاتی به وجود خواهد آورد. با همه اینها، باید صبر کرد و دید از اکران فیلم‌های خارجی به چه خروجی‌ می‌رسیم.

 

انتهای پیام/

 

اظهار نظر یک تهیه کننده درباره اکران فیلم های خارجی در ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.